Hei!
Forsoeker aa sende noen meldinger her men faar hele tiden svar at det jeg skriver ikke stemmer med koden man skal slaa inn. Hva er poenget med det?
Forsoeker aa sende noen meldinger her men faar hele tiden svar at det jeg skriver ikke stemmer med koden man skal slaa inn. Hva er poenget med det?
