Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Urtråkigt spel till salu

Startat av Andreas Lundin, 1 oktober 2007 kl. 12:46:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jag säljer mitt exemplar av A Victory Lost. Jag kan nämligen inte med det helt enkelt. Men eftersom spelet tydligen vunnit en massa fina priser, så finns det säkerligen folk som gillar det. Därför tyckte jag att det var onödigt att spelet skulle stå hemma i mitt skåp och ruttna alldeles för sig självt.

Spelet har punchats och spelats några gånger, men jag har aldrig spelat färdigt ett parti. Därför är slitaget ytterst marginellt.

Frakt betalas av den som köper det. Ge mig ett bud. Skambud kan godtas om det motiveras!  :wink:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

BigPapaBear

Bravissimo!  :lol:
En mycket bitter liten man.

silversixx

39:-

Priset på en Stor Stark av relativt god kvalité som man kan använda för att sudda ut minnet av spelet.

Räcker det som motivering?

Andreas Lundin

Japp! Taget!  :up: Jag återkommer med betalningsinfo när jag fått veta frakten!  :)

Jag vet heller inte var Lilla B ligger, men jag gissar att det är på västkusten, saker och ting brukar heta så där (Förutom Lilla Essingen som ligger i Fjollträsk). Med detta orbajseri vill jag egentligen bara säga att jag misstänker att du inte kan leverera öl och jag inte kan leverer spel handgripligen och att jag därför måste fixa saker och ting med posten.

Använder du Paypal?

/Andreas
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Andreas Lundin

Stod det inte 49:- nyss? Eller är jag inte bara ordblind, utan oxå sifferblind?

BigPapaBear

Vill minnas att det stod 49:-

Grymt bra knep för att pruta lite...  :D
En mycket bitter liten man.

silversixx

Jo det stod 49:-
Jag skulle göra en edit för 1 timma sedan, men glömde trycka på knappen...
(Gjorde research på vad en stor stark kostar, jag dricker ju bara fin-finöl eller riktigt sunkig 20 kronorsöl...).
Men 49 är taget!
Frakten borde väl inte bli så fasligt dyr? Björn skickade väl TKG för en femtiolapp, jag är tveksam till om det skulle bli dyrare...

Lilla B är Balltorp, Stora B är Bifrost.
Mölndalsförorter...

Men jag bor på Hisingen nu så jag bör nog ändra det till "Göteborg".

Och jag kan inte leverera öl, närmast söder ut jag kommer är Kungsbacka ibland (vilket iofs är det Danska infiltrationslänet Halland).
Pay-Pal kommer med att ha internet, så jo det har jag.

Andreas Lundin

Eller kommer du på ett konvent, typ Lincon? I sådana fall kan vi vänta med både leverans och betalning. Men bara om du vill. Vill du ha spelet nu, så kostar det... skall vi säga 100 pix, inklusive snigelpost?

Andreas Lundin

...men då måste du lova att spela min ögonsten lite då och då. Du får inte spelet billigt och att du sedan bara stoppar undan det, utan att ta fram det lite då och då och "rasta" det... :)

silversixx

Den här ögonstenen ska bli en present till en person som tycker det verkar vara kul med blippspel.
Han impulsköpte Tide of Iron (det stod mellan det och Combat Commander. Tide of Iron kan man vara fler än 2 på så jag rekomenderade det istället)...
Och så tyckte han spelet var snyggt designat.
Så antingen så ligger det i en källare till världens undergång, eller så spelas det lite då och då...

tinG

Citat från: "silversixx"Men jag bor på Hisingen nu så jag bör nog ändra det till "Göteborg".
:down:
VA?! Hising Island e la inte Gôteborg heller!?

Jonas från Masthögget
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

Kjellmansgatan är la änna inte Masthögget eller?

Dessutom så bodde jag mina första år i Masthugget så det så...

För övrigt så bor jag i Eriksberg, så det är t om de fina delarna. Om man tar bussen från stan vill säga. Annars är det ghettot från Eketrägatan...