Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Tide of iron

Startat av robopants, 24 oktober 2007 kl. 23:58:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

robopants

Säljes i Skåne pga enorma fraktkostnader. :) Spelat 3 ggr. Nyskick. Säljes för 200:- under bästa svenska butikspris.

A F

TOI?  :?

Andreas Lundin

Jag är intresserad! Var i Skåne?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

robopants

Malmö i närheten av Nobeltorget.

Andreas Lundin

Jag köper gärna och kommer och hämtar. PM:a mig om när du kan och så... Så kommer jag med 200 spänn i högsta hugg
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

Citat från: "Andreas Lundin"Jag köper gärna och kommer och hämtar. PM:a mig om när du kan och så... Så kommer jag med 200 spänn i högsta hugg

Tror nog han vill ha mer än 200 kr för det. 200 kr under butikspris var vad han sa.  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Andreas Lundin

Hm... :oops: Nä då får det va... Butikspris kan ju betyda en jävla massa här nere i Skåne... Det spelet går väl på 800 spänn på "Spel" på Clemenstorget?

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Det spelet går väl på 800 spänn på "Spel" på Clemenstorget?

Vad bir det per kilo?

robopants

En kille är intresserad av det för 500:- om inte han köper det bästämmer jag att det priset gäller.

Steeledragon

Jag har köpt spelet.