Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Julklappsrace!

Startat av Andreas Lundin, 11 december 2007 kl. 12:49:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Stardust

Haha det här är som byteshandeln i Advanzed civilization. :D

Tycker ni ska göra så man måste säga två sen skicka med ett mörkt  :lol:

bambaladam

Citat från: "Anders Fager"Har några halvgamla TCS (GD 40/41, Matanikau, Semper Fi, Leros och Black Wednesday) om någon har några kul förslag.

Får du inte Semper Fi bortbytt kanske du kan tänka dig slantar? Det går emot trådens etos, så vi kan väl avvakta lite, men jag har inget att byta bort.  :down:

Andreas Lundin

Då skickar jag med kalamiteten A Victory Lost (om jag nu hade den kvar på handen, men det har jag ju inte, får ta Axis & Allies istället)!  :wink:  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

thermopylai

Är Nato i okej skick?
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

SebastianKalucza

Har själv desas fyra som jag aldrig kommer få spelade, så om nån är intresserad:

Ambush!
Pacific War
Operation Cannibal
Red God of War

Bara och hojta till om det är nåt av intresse

BigPapaBear

Har inte sett något som känns jätteintressant hittills, men jag lobbar väl in:

* Great War in Europe deluxe ed (inplastat)
* Clash of giants II (opunchat)
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Hej Björn, Clash of Giants II mot Oward Christian Soldiers? Det är ju ett sjysst byte måste jag tillstå!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

silversixx

Jag måste verkligen köpa fler spel så jag har nåt att byta bort...

jerry

Citat från: "thermopylai"Är Nato i okej skick?

Jag köpte det opunchat i våras på e-bay så nu har jag klippt ut o srterat countersarna det enda som var konstigt med det spelet var att det luktade fukt men nu luktar det gott.

Jo då så skicket är prima, kanske kartongen är lite blekt.

jerry
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

thermopylai

Fint. Då byter jag gärna Nato mot Wellington (punchat o spelat 3 ggr).

God jul!

jerry

okej termopylai, då byter vi.

Skall vi byta adresser via personligt mejl eller ?
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

thermopylai

Har PM:at dig, Jerry.

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Hej Björn, Clash of Giants II mot Oward Christian Soldiers? Det är ju ett sjysst byte måste jag tillstå!

Visst hade det varit ett fint byte (det förkortas ju faktiskt OCS...) :P , om det inte hade varit för det faktum att jag är svårt allergisk mot Richard Berg... Har du inget mer i byteshögen? EE har jag redan.
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

SebastianKalucza

Har River of Death som jag kan tänka mig byta också.