Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Mattias Rönnblom

Friendly Fire 2005

Startat av Mattias Rönnblom, 9 maj 2005 kl. 17:37:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Jon Karlsson

#15
Koncentrationsproblem?
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

A F

#16
Citat från: "Jon Karlsson"Koncentrationsproblem?

SARS/ TheCardCabinets rum på Lincon såg ut som en porrfilm från och till. Den här sitens administratörer kan intyga att det var en skräammade plats.

"molon labe"?

Delirium

#17
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Jon Karlsson"Koncentrationsproblem?

SARS/ TheCardCabinets rum på Lincon såg ut som en porrfilm från och till. Den här sitens administratörer kan intyga att det var en skräammade plats.

"molon labe"?

Jag visste att jag skulle ha tagit din inbjudan till Love Soap live på allvar!  :o
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

#18
Citat från: "Delirium"Jag visste att jag skulle ha tagit din inbjudan till Love Soap live på allvar!  :o

Du missade nått. Kan bara säga det.

Delirium

#19
Mitt enda försvar är att jag ville ha en vinst till i War of the Ring...  :oops:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

#20
Citat från: "Delirium"Mitt enda försvar är att jag ville ha en vinst till i War of the Ring...  :oops:

Ja... Visst är hober roligare än BRUDAR!!!!

Delirium

#21
Hobbrudar?  :insecure:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

#22
Citat från: "Delirium"Hobbrudar?  :insecure:

Små, håriga och med stora fötter. Det finns speciella grupper för sånt alt.hairydwarfchicks.net

:shock:

Delirium

#23
:cry:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

#24
Citat från: "Delirium":cry:

Som sagt.  :cry: :shock:  :cry:  :shock:  :cry: :shock:  :cry: :shock:  :cry: :shock:  :cry:  :shock:

BigPapaBear

#25
Undertecknad ämnar närvara. Finns det månne en bilplats över från Stockholm är jag mycket intresserad. Jag är välkammad och luktar gott!  :P

Vilket är förresten max antal deltagare på konventet?

Europe Engulfed smyger nog med i packningen...
En mycket bitter liten man.

Mattias Rönnblom

#26
Det finns nog i praktiken inget max, skulle jag tro. Vi kan ordna fler klassrum bara vi i förväg får reda på hur många som kommer. Så ni som planerar att dyka upp: anmäl er gärna så snart ni bestämt er!

En annan fråga: är det möjligen någon som åker norrifrån längs E4:an förbi Nyköping/Skavsta och kan tänka sig att plocka upp en tillrest ASL-spelare på väg mot Friendly Fire? Han kommer 17:25 på fredagen.

Simon Talla Talltorp

#27
mattias rönnblom: Det går smidiga flygbussar från Skavsta ända till LKPG för en hyffsad peng annars...

Scipio

#28
Jag och Johan kommer så klart.

ETO har nämnts som aktivitet vill jag minnas...hur får man kontakt med arrangör för att boka eventuell plats?
"Randomization is too important to be left to chance"

Mattias Rönnblom

#29
Citat från: "Simon Talla Talltorp"mattias rönnblom: Det går smidiga flygbussar från Skavsta ända till LKPG för en hyffsad peng annars...
Ja, de är ett alternativ, men skjuts vore bättre. Bussen går 18:00 och kommer fram 19:30, vilket är lite sent.