Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Köpt] Ambush!

Startat av stenbäck, 26 maj 2009 kl. 23:17:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

stenbäck

Tjena!

Är intresserad av att köpa Ambush!
Någon säljvillig här?

Jag har fått tag på spelet!

Elias Nordling

Vill du ha mitt får du göra upp om det med min änka.  8)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

stenbäck

En gnutta hopp tändes för en kort stund när jag fick mailet m att tråden besvarats. Nåja, be att hon ringer mig då... ;)

Elias Nordling

Vi är i och för sig inte gifta, men jag tyckte det blev en snygg sentens.

Om jag hade haft dubbla hade jag nog sparat det ena för att ha i reserv om jag sliter ut det första, men om jag haft tre skulle du få köpa ett, för jag vill att alla ska ha glädje av denna juvel till spel. En av alla tiders favoriter.

Hur ligger det till på e-bay?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

stenbäck

det går att hitta för 300, men med frakt, tull och moms är man snabbt uppe i 700 spänn. Så jag fortsätter hoppas.

B_J_S

Citat från: "stenbäck"det går att hitta för 300, men med frakt, tull och moms är man snabbt uppe i 700 spänn. Så jag fortsätter hoppas.
Det är som Elias säger en riktig juvel.
Har haft många roliga timmar med spelet.

Tycker inte att 700 pix är mycket pengar för spelet, med tanke på vad man får.
Men det beror såklart var man vill lägga sina surt förvärvade pengar. :insecure:
//Jonas

stenbäck

Om jag inte hittr någon här på forumet som har tre kopior så får det väl bli ebay. Jag har hört så mycket bra om spelet. :)

Andreas Lundin

Vad heter butiken på Lincon som sålde en massa gamla avpolletterade spel? Jag såg att de hade både Ambush och Battlehymn för en överkomlig summa. Kanske går att kontakta dem?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

stenbäck

Såja! Nu börjar det bli spännande. Någon som vet?

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Vad heter butiken på Lincon som sålde en massa gamla avpolletterade spel? Jag såg att de hade både Ambush och Battlehymn för en överkomlig summa. Kanske går att kontakta dem?

Troligtvis Arcane. Ligger i Stockholm till vardags.
En mycket bitter liten man.

stenbäck

Var till dem förra veckan vid ett besok i huvudstaden, men möttes av en låst dörr då de befann sig på....just det Lincon. Jag har mailat dem nu så får vi se. Tack för tipset.

BigPapaBear

Citat från: "stenbäck"Var till dem förra veckan vid ett besok i huvudstaden, men möttes av en låst dörr då de befann sig på....just det Lincon.

...där du också borde ha varit.  :up:
En mycket bitter liten man.

stenbäck

Ny i hobbyn :) tills för några veckor sedan hade jag inte ens hört talas om varken Lincon eller Arcane. Började diskutera med en polare ang. krigsspel. Han var också intresserad av det och sen började surfandet. Här är man nu och ska ge sig på en ny 'hobby'. Har beställt asl sk1 och lite annat som kommer inom kort.

Rydfalk

Citat från: "stenbäck"Ny i hobbyn :)...

Åh, låt oss då berätta om Friendly Fire i god tid!  :wink:

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

stenbäck

Tack för tipset ;) ska kolla upp!