Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Sökes: Wacht am Rhein 2

Startat av silversixx, 5 maj 2009 kl. 03:00:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Bra köp. Fail.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

sfclinken

Citat från: "silversixx"(dvs, nu måste minst 5 personer skriva i den här tråden och bekräfta för mig att jag gjort ett riktigt bra köp ;) )

Wow vilket storkap!!!
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

1600? Jag trodde italienarna hade övergett lire?
En mycket bitter liten man.

Scipio

Bra spel, bra val, bra köp!
"Randomization is too important to be left to chance"

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"1600? Jag trodde italienarna hade övergett lire?

Det finns fler länder med monopolpengar...  8)
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

silversixx

Citat från: "BigPapaBear"1600? Jag trodde italienarna hade övergett lire?
Det kostar typ 150 dollar på DG's pledge (exkl. frakt). Men jag vet att det kommer hamna i tullen, ta 1 år extra att få och så vidare och så vidare. En snabb kalkyl senare så kom jag fram till att jag tjänade på det.

Lustig nog så är det en Italienare som säljer det. Vilket gör att jag är lite skeptisk till beskrivningen "Mint, all counters still in frame".

Bara 2 personer till och jag har nåt köp-nirvana ;)

Snowfox

Det är ett bra köp fast orginalets kartor har en viss 80-tals charm som du kommer att sakna.  :D
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

silversixx

Citat från: "Snowfox"Det är ett bra köp fast orginalets kartor har en viss 80-tals charm som du kommer att sakna.  :D
Det finns ingen charm, bara brunt :cry:

Snowfox

Citat från: "silversixx"
Citat från: "Snowfox"Det är ett bra köp fast orginalets kartor har en viss 80-tals charm som du kommer att sakna.  :D
Det finns ingen charm, bara brunt :cry:

Det är bättre än en karta som är beige....   :D

BigPapaBear

Citat från: "Snowfox"Det är bättre än en karta som är beige....   :D

Fyra nyanser av brunt?
En mycket bitter liten man.

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Snowfox"Det är bättre än en karta som är beige....   :D

Fyra nyanser av brunt?

Jepp, med en smak av vanilj. Ahem.