Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Andreas Lundin

lyxspelskonvent - poll

Startat av Andreas Lundin, 4 februari 2011 kl. 11:05:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

När i tiden skulle ett lyxspelskonvent kunna fungera bäst för dig?

Tidig sommar (juni till mitten av juli)
3 (13%)
Sen sommar (mitten av juli till och med augusti)
9 (39.1%)
Tidig höst (september till oktober)
7 (30.4%)
November
1 (4.3%)
Januari
0 (0%)
Februari till och med mars
1 (4.3%)
April till och med maj
2 (8.7%)

Antal personer som röstat: 24

Omröstningen har avslutats: 19 februari 2011 kl. 11:05:55

Andreas Lundin

I en annan tråd diskuteras lyxspelskonvent. Nåra har anmält intresse. det kan gynna diskussionen om folk vet vilken tid på året som det skulle passa dem att åka iväg. Jag har hoppat december. Känns inte realistiskt.

Diskutera gärna mer i tråden.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

#1
Sensommar är en god tid. Lätt att få semester och det är allmänt tunt med andra grejer man är uppbunden på.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Adamius

#2
Jag röstar nog på tidig höst. Det är mycket saker att göra oavsett tid på året, men tidig höst torde funka som myshelg/mysvecka. :)
Vis tecum!

Rydfalk

#3
Sensommar/tidig höst är mysigt och enkelt på många sätt.
"Hoppas det regnar i sommar!"