Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Scipio

Friendly Fire 2011 - lite mera bilder

Startat av Scipio, 7 september 2011 kl. 12:20:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Fredag kväll, spelandet har så smått börjat komma igång:




Det traditionella St-Lo partiet är uppställt. Mikael räknar av ammunition från sina batterier:




Amerikananaren gick hårt ut och sprang över det tyska försvaret av Hill 192:




A Splendid Little War. Charmigt och rätt snyggt spel:




DIE! DIE! ditt as till general. De flesta andra spanska generaler dog snällt i frontlinjen med sina män men inte Del Rey inte:




Björn lär ut det förträffliga spelet WWII: Pacific Theater of Operations:




Situationen:





Sixteen Thirty Something... Det är ett roligt spel det:




Ser ut som det är upplagt för en uppgörelse mellan Frankrike och Spanien:




The Eagle and The Star




Tukhachevsky och Stalin var uppenbarligen inte dom bästa vännerna:





"Randomization is too important to be left to chance"

Fredrik H

#1
Ännu fler bra bilder, tackar för det!
Det jag misstänker är herr Lundin tycks väldigt nöjd på den översta bilden. En dubbelsexa månne?

 :ultra:

Klas Malmström

#2
Citat från: "Fredrik Hornegård"Ännu fler bra bilder, tackar för det!
Det jag misstänker är herr Lundin tycks väldigt nöjd på den översta bilden. En dubbelsexa månne?

 :ultra:
Kan vara ögonblicket jag levererade errata counters till spelet också.
Klas Malmström
Linköping

Snowfox

#3
Det där ser riktigt skoj ut. St Lo, bara att se det på brädet igen. Suck!
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

#4
Finfina bilder!  :up:
En mycket bitter liten man.