Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes [Uppdaterad!]

Startat av SebastianKalucza, 22 december 2012 kl. 13:31:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

SebastianKalucza

Har gjort en liten utrensning och vill bli av med lite spel. Inget superupphetsande men det skadar inte att se om någon ändå har intresse.
Har lagt till lite mer spel, denna gången mer som jag tror kan vara av intresse för er.
Köpte just ett begagnat Devil's Cauldron så jag känner att jag måste sälja av lite för att bedöva mitt lätt dåliga samvete.

Red God of War 50kr
Operation Cannibal 50kr
Stalins War: 250kr
Air Force: 200kr
The Battle for Dresden 1813: 150kr
The Great War in Europe: Deluxe Edition: 450kr
Jena!: 300kr
L'Armée du Nord: 350kr
A Most Dangerous Time 350kr
Tide of Iron + Days of The Fox Expansion: 600kr
Fields of Fire: 500kr

Strv102r

Jag tycker nog att Red God of War är värt 50kr. Och det är Op Cannibal också. Men jag har redan båda...
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Pierre

CC:M är jag intresserad av. Skicka ett PM om du fortfarande har kvar det.

Andreas Lundin

Seb, har du kvar båda CC-spelen?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

SebastianKalucza

Bumpar tråden då jag uppdaterat med fler spel.

SebastianKalucza

Säljer också en 3 mm counter-klippare som tidigare har diskuterats i forumet. Har en 2 mm också och jag tycker nog att hörnen blir lite väl runda med 3 mm, även på större counters, så jag håller mig till min 2 mm.

150 kronor

tobias

Jag är intresserad av klipparen. Vart bor den?
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

SebastianKalucza

Citat från: "tobias"Jag är intresserad av klipparen. Vart bor den?

Den är för närvarande bosatt i Umeå. Jag kan kolla vad den väger sen så kan jag beräkna porto?

tobias

Citat från: "SebastianKalucza"Den är för närvarande bosatt i Umeå. Jag kan kolla vad den väger sen så kan jag beräkna porto?
Gör så!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå