Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire 2013 - 23-25/8

Startat av Rydfalk, 3 mars 2013 kl. 09:35:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

#15
Citat från: "Aquahog"Sorry för OT, skall krypa tillbaka in under min sten igen.

Du är i gott sällskap...  :twisted:

...men sånt är livet på Krigsspel.se  :up:

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

#16
Inte direkt fult, men det är väldigt mycket jobb för något som för mig inte skapar den minsta illusion av verklighet. Ställer man upp dem i ett landskap är chansen stor att jag skulle tycka att det blev rätt fult.

Och varför är de hober hela bunten? Blir de mindte ömtåliga då?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

#17
Kapa inte denna fina tråd nu...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

#18
Nej men OK. Man kanske ska haka på "ute i god tid"-temat och höra vad ni andra tänkte spela. Jag skulle kunna tänka mig något större multiplayer denna gång, fast å andra sidan är jag inte så sugen på "sätta upp, spela en och en halv omgång, packa ner" som verkar locka somliga :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

#19
Fast jag tror inte det är äktenskapet som behöver önskas lycka till så mycket som den nära förestående tillvaron med två små barn. Glöm inte att prata med din fru ibland, det är lätt hänt att man aldrig hinner med det :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

B_J_S

#20
Bra sagt, men i fel tråd. :lol:
//Jonas

Elias Nordling

#21
Ja men jag orkar inte fixa nu :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

B_J_S

#22
np :P
//Jonas

Rydfalk

#23
Citat från: "Elias Nordling"Fast jag tror inte det är äktenskapet som behöver önskas lycka till så mycket som den nära förestående tillvaron med två små barn. Glöm inte att prata med din fru ibland, det är lätt hänt att man aldrig hinner med det :-)

Citat från: "B_J_S"Bra sagt, men i fel tråd. :lol:

Började undra om vår redan kapade tråd blivit omkapad...  :?

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

B_J_S

#24
Okapar härmed tråden.
//Jonas

Delirium

#25
Om du vill spela multiplayerspel som faktiskt hinner bli klara på en dag vore det kul att spela med dig, Elias. Det är det vi har specialiserat oss på de senaste konventen.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

#26
Vi har tokkört Space Empires 4x med Close Encountersexpansionen på sistone. Det kan jag tänka mig. Bara fyra pers dock.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Mode

#27
Citat från: "Andreas Lundin"Vi har tokkört Space Empires 4x med Close Encountersexpansionen på sistone. Det kan jag tänka mig. Bara fyra pers dock.
Det kan jag också tänka mig, har spelet men inte spelat det ännu. Hur är expansionen? Värd att införskaffa?
Kan även tänka mig Normandy 44, inte haft tillfälle till det heller. Men det kanske vi kan fixa redan till LinCon i krigsspelsrummet?
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

Elias Nordling

#28
Jag ska i alla fall se till att ta med mig Ascending Empires denna gång!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

#29
Ja N'44 på Lincon kanske?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East