Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nytt, del två

Startat av Delirium, 5 mars 2013 kl. 16:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Ja, knappt hann krutröken lägga sig från bröllopet förrän det en smula oväntat var dags för en Reinforcement Phase.

Planerad nedkomst för barn #2 var 2 april, men hon valde att komma ut i natt istället. Instämplad på Östra 02.24, registrerad födsel 02.58. Effektivitet. Mor och dotter mår strålande.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Nisse

Grattis. Supply och logistics phase är då fördubblad?

Strv102r

Återigen, grattis!
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Scipio

Grattis. Snacka om blitz.  :)
"Randomization is too important to be left to chance"

B_J_S

Uj uj uj
Snacka om en bra kombo.

Inga problem att komma ihåg datum nu! :D
//Jonas

Elias Nordling

Slacker! Simon var ute 20 min efter att vi kom till SÖS, mindre än 90 min efter första värken.

Hursomhelst, lycka till! :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

Slacker! Simon var ute 20 min efter att vi kom till SÖS, mindre än 90 min efter första värken.

Hursomhelst, lycka till! :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

B_J_S

Slacker...hmphf!

För oss tog det 22 timmar plus lite småväxel.
Här kan man snacka om att maximera födelsestunden för de blivande föräldrarna.  :shock:
//Jonas

Andreas Lundin

Roligt! Då ser vi kanske tvåbarnspappan på Lincon?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Min bedömning är att chansen ökade något i och med en tidig födsel men vi får se vad som kan bli realistiskt. Viljan finns, som alltid!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Aquahog

Grattis!

silversixx

Grattis!
Fortfarande morfarvarning när du hämtar dina barn på dagis, men det är ett gränsfall ;)

Rikard W. Andersson

Grattis här också!  :up:

Tordan

Slackervariant 2: Min fru hade värkar under bröllopet, nedkomst knappt 12hr senare :D

Grattis igen!
/Tord Hoppe