The Hunters: German U-boats at war, 1939-43 (GMT/Consimpr)

Startat av BigPapaBear, 28 januari 2012 kl. 22:24:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

I mitt tillfälligt immobiliserade tillstånd gläds jag åt solitärspel. Här är ytterligare ett som verkar intressant. Var tvungen att lägga en preorder. Gillar att man har han om EN ubåt, inte en hel flotta. Kan bli intressant. Ska enligt vittnesmål vara betydligt mer interaktivt än t.ex. B-17, som verkar vara en vanlig jämförelse.

The Hunters: German U-boats at war, 1939-43

En mycket bitter liten man.

Elias Nordling

Det säger ju inte så mycket, melodifestivalen och kommunalvalet är också betydligt mer interaktivt än B17. ;-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

B_J_S

:lol:  :lol:  :lol:

Bra kommentar Elias.
//Jonas

Tordan

Mitt livs första preorder :)
/Tord Hoppe

BigPapaBear

Citat från: "Tordan"Mitt livs första preorder :)

Järfälla + ubåtar = sant.  :up:
En mycket bitter liten man.

Tordan

Indeed  8)
/Tord Hoppe

Jon

"Charge date" närmar sig mned stormsteg. Någongång i början av nästa vecka, 8e eller 9e oktober, är det sagt.

Tordan

Från senaste GMT-mailet: "On Thursday, Nov. 14, we'll charge for The Hunters."
Nåt att roa sig med under julen i de mörka norrländska skogarna kanske (och nej, norrland börjar ta mig tusan inte vid Dalälven ;P ).
/Tord Hoppe

Pierre

Citat från: "Tordan"Från senaste GMT-mailet: "On Thursday, Nov. 14, we'll charge for The Hunters."
Nåt att roa sig med under julen i de mörka norrländska skogarna kanske (och nej, norrland börjar ta mig tusan inte vid Dalälven ;P ).
Ska bli kul att se hur det tas emot av folket, jag var nära på att lägga en preorder men bestämde mig för att låta bli.
Norrland startar strax söder om Uppsala.

Tordan

Nope, Norrland startar vid -35 :D
/Tord Hoppe

Mode

Citat från: "Tordan"(och nej, norrland börjar ta mig tusan inte vid Dalälven ;P ).
Så sant, norrlandsgränsen går redan vid Norrtull och gränsen till Skåne går strax norr om Slussen.    8)
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

Tordan

Lite videos för att förbereda sig. Hoppas innerligt att detta spel landar innan flyget till de Norrbottniska skogarna avgår den 23/12...

Video tutorials med John Kranz
/Tord Hoppe

Tordan

Vassal-modul
Skall vara på gång en Zun Tzu-modul i dagarna också.
/Tord Hoppe

Jon

Det här var riktigt roligt! Royal Navy har precis sänkt mig till botten av Nordsjön samtidigt som jag torpederade en tanker i spillror och nådde över 100 000 ton i sänkta fartyg. Något som hade gett mig riddarkorset om jag hade klarat mig tillbaka till basen på den franska atlantkusten...

Jon

GMT skickar ut ett gratis upgrade kit till de som har första utgåvan av The Hunters, se blänkare på deras sida. Det innefatt regelbok v2, uppdaterat counter sheet samt uppdaterade player aid och uboat combat mat display. Inget livsnödvändigt, men ändå trevligt.