Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2016 - 19, 20 och 21/8

Startat av Rydfalk, 28 maj 2016 kl. 19:42:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

pastorn

En kompis från Stockholm kommer förhoppningsvis ner under lördagen. Han vill spela sitt Fire in the Lake och då finns det två platser lediga till det. Men får han ett dåligt slag på attrition-tabellen helgen innan så uteblir han (får inte gör strat move). I sådana fall så har jag med mitt Falling Sky och då finns det tre platser till det.

2-3 intressenter sökes till COIN på lördagen (11-12-tiden), alltså.

redigering:
Jag tar även med Churchill. Fick in ett halvt parti av det i helgen och är nu riktigt sugen på att spela igen. Behöver dock hitta villiga konferensdeltagare...
GoB: hit med pengarna!

Hannes

pastorn

Citat från: Hannes skrivet  1 augusti 2016 kl. 16:38:25
Har du lurat med Arne? :o
Kanske? Han är iväg i fjällen precis innan FF, så vi får se om han orkar.

Delirium

Jag är intresserad av COIN och det var längesedan vi spelade något ihop Alexander. Dock är jag osäker på hur mycket och när jag kan committa, så måste hålla det öppet tills vi är på plats.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

pastorn

Citat från: Delirium skrivet  2 augusti 2016 kl. 12:17:54
Jag är intresserad av COIN och det var längesedan vi spelade något ihop Alexander. Dock är jag osäker på hur mycket och när jag kan committa, så måste hålla det öppet tills vi är på plats.
Tar du med ditt Dune-spel? Fick det spelat en gång på LinCon och vill gärna spela igen. Lär nog inte vara så svårt att få ihop ett parti  :up:

Delirium

Det tar inte så stor plats så åker nog med. Beror lite på transporten, lutar åt buss den här gången, hemska tanke.

Delirium

På grund av min perukfetich (och generellt om perioden 1740-1815) var jag tvungen att skaffa Liberty or Death... Ser lovande ut hittills, kan möjligen vara för att jag har mer historisk och geografisk kunskap om amerikanska upproret än om Vietnam. Lutar åt att jag tar med det för en COIN-fest.  :oops:

Andreas Lundin

Köpte och fick hem mitt Liberty or Death igår också. Jag kommer förmodligen inte loss till FF i år pga småbarnsbestyr. Abstinensen blir svår.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

Hoppas ni lägger upp bilder som vanligt efter eventet för oss som inte kan deltaga. MYCKET bilder.

GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

thermopylai

Hej

Jag räknar med att kunna komma. Jag är fetpå WiF:Blitz och intresserad av COIN-spel. Tänkte själv ta med några gamla ospelade multiplayer som Chariot Lords och Pax Romana.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Delirium

Rydfalk

Hoppas folk kommer ihåg att anmäla sig på vår hemsida. Det är viktigare just  i år då lokalerna är mindre än vi är vana :(

Det  finns dock fler lokaler som vi kan försöka boka upp om vi blir många så, anmäl er!  :up:

/Mikael & c:o
"Hoppas det regnar i sommar!"

Mats Eden

Tyvärr kommer jag inte att kunna komma i år :-(
Mellan restaurangarbete och flyttförberedelsee finns tyvärr ingen tid...

Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk

Hannes

Jag är så duktig att jag har föranmält mig två gånger!

tinG

Kommer att stå över årets upplaga av FF till förmån för ett Linköpingsbesök på Flygvapnets 90-årsfirande på Malmen helgen efter.

Önskar alla god tur och glatt spelande!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte