Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Drygt 400 spel till salu (Elias säljer spel, fas 5)

Startat av Elias Nordling, 28 december 2016 kl. 15:55:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BjornH

Citat från: Elias Nordling skrivet 28 december 2016 kl. 15:55:18
Wacht am Rhein (2005 edition) 600 kr

Lite sugen på att testa denna. Vet du om denna är något man kan använda med de senaste GOSS reglerna?

Elias Nordling

Det tror jag, men PO har slagit till på den. Å andra sidan kan du säkert övetala honom att testa med dig.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Vilket är egentligen det bästa spelet på din långa lista?
:D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Elias Nordling

Kommer jag på det kommer jag säkert att plocka bort det :-)

Great War in Europe Deluxe, kanske.

EvilSpook

Jag tar gärna S&T 269: Falklands Showdown (125 kr).
Den behöver sannolikt skickas med post dock.

Vänliga hälsningar!
//EvilSpook

Elias Nordling

aegneus

Vad borde jag köpa av dig? (Faktiskt en seriös fråga )

Elias Nordling

ALLA SPELEN PÅ LISTAN!!!

Jag vill inte antyda att jag säljer spel för att de är usla, men om vi tar några exempel på särskilt intressanta spel på listan finns Blitzkrieg in the South, som är Urspelet i East Front-serien fast mycket mer lättillgängligt, Blitzkrieg General som är ett riktigt kul sandbox-spel på Andra Världskriget, och Age of Napoleon som är ett kortdrivet strategiskt Napoleonkrigsspel som är snabbspelat. Akta, jag kanske tar bort dem från listan :-) Sedan finns det ju annat som är bra men som jag bestämt mig för inte är min grej, som Fighting Wings-serien (Achtung Spitfire/Whistling death) för taktiskt flyg eller Panzer Grenadier. Finns en del jag säljer för att jag har nyare utgåvor av samma också, till exempel great War in Europe/The Near East, inget ont om originalutgåvan. GMT:s Clash of Giants 1 och 2 är riktigt kul också, varför är de med på listan?  :evil:

aegneus

Ok, jag tar Clash of Giants 1&2 och Age of Napoleon.  :)

Blir bra, för jag vill också till 1914 och letar fortfarande efter ett roligt strategiskt Napoleonspel.

tinG

CiteraBlitzkrieg in the South

Just det! Det minns jag som ett kul litet spel. Kanske ska en slå till. Jag har ju sålt alla min EFS för några år sedan. Ta med det till mig
-- Napoleon Bonaparte

Elias Nordling

aegneus

Inga fler spel du vill skriva upp lite?  :P  Bra utdelning hittills.

Du har ju Caylus för 200, thats a complete steal för ett fruktansvärt bra crunchy worker placement. Jag vet inget bättre, faktiskt.

Strv102r

Citat från: aegneus skrivet 27 februari 2020 kl. 12:28:52
Ok, jag tar Clash of Giants 1&2 och Age of Napoleon.  :)

Blir bra, för jag vill också till 1914 och letar fortfarande efter ett roligt strategiskt Napoleonspel.

Det kommer du nog inte ångra. Har dem. Spelar de då och då.
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Jag har ändrat mina planer och kommer inte till Rimforsa. Ni som har beställt saker av mig får säga om ni vill att jag skickar dem i stället, eller om ni avstår.

tinG

Citat från: Elias Nordling skrivet 29 februari 2020 kl. 20:53:16
Jag har ändrat mina planer och kommer inte till Rimforsa. Ni som har beställt saker av mig får säga om ni vill att jag skickar dem i stället, eller om ni avstår.

Elias, går det att ordna transport av Ulf B (SoS) & min beställning via Peajon eller annan stockholmare?
-- Napoleon Bonaparte