Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Citat från: Scipio skrivet 18 november 2025 kl. 07:41:15Fick hem Hubris: Twilight of the Hellenistic World

Ser ut som ett unikt försök på ämnet som jag ser fram emot att testköra, samt om det är gjutet 3-manna-spel så finns det alltid plats för det där hemma i hyllorna.

Fick också hem Hubris igår. Ser kul ut. Det ser ut som ett spel som kommer till bordet.

Har också inhandlat High Frontier 4 All begagnat. Det HAR redan kommit upp på bordet. Tog ett tag för hjärnkontoret att komma in i systemet. Vet inte om det är min grej egentligen. Liiite för mycket spelmekanik och speltekniskt trixande för min smak. Men ganska coolt. När man väl kommer igång och fattar vad det går ut på så är det rätt fräckt, men är det värt all transpiration på vägen dit?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

aegneus

Till Andreas: Ja. Mot jymden! 🚀

(Vet inte hur mycket replay det finns i det dock. )

Scipio

Föll till föga inför all "hype" och köpte Imperial Elegy innan den blir slutsåld...

"The FOMO is strong in this one..."
"Randomization is too important to be left to chance"

theeverything

Här har man gått och satt sig på höga hästar och låtsas vara den vuxne i rummet och uttryckt sig i stil med "nja, spel som imperial elegy" ska man nog vänta med att köpa till man har provat det...

...Och så sitter man där med en beställning igen. Men det är för att själen är svag. Riktigt svag. Jag har bekänt mig till åtta religioner bara i år. ;)