Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Lincon 2011

Startat av Delirium, 21 februari 2011 kl. 15:23:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Lincon är i år i juni, "2-6 juni 2011, med smygstart 1 juni 18.00", hämtat från www.lincon.se - det är med andra ord toklångt om man vill.

Eftersom mitt Krigsspel Galore blev begränsat och nu även Gothcon har jag i ett utslag av desperation redan nu lagt in om ledighet för Lincon och fått det godkänt (hjälper att gråta lite).

Det är naturligtvis en bit kvar, men jag börjar redan fundera på projekt.  :up:
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Scipio

LinCon är ju måste-konventet för alla krigsspelare så det får man inte missa.
Inget bestämt ännu, ska botanisera lite i hyllorna hemma men det kommer antingen bli något monsterspel över hela konventet eller en större mängd mindre halvdags eller heldagsspel.
"Randomization is too important to be left to chance"

jonjac

Ja, kul med extra långt konvent. Dock har jag dessutom en Islandsexkursion inplanerad någon vecka senare, så jag tär verkligen på mina pluspoäng hos min sambo...  :cry:

I år ska jag banne mig trycka in några krigsspel också.

sfclinken

Citat från: "Scipio"LinCon är ju måste-konventet för alla krigsspelare så det får man inte missa.
Inget bestämt ännu, ska botanisera lite i hyllorna hemma men det kommer antingen bli något monsterspel över hela konventet eller en större mängd mindre halvdags eller heldagsspel.

Jag siktar på att kunna delta på Lincon och triggar alltid på monsterspel...
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Scipio

Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Scipio"LinCon är ju måste-konventet för alla krigsspelare så det får man inte missa.

Jag siktar på att kunna delta på Lincon och triggar alltid på monsterspel...
Gött det är på tiden att du kommer ut och leker med dom andra små tjurarna.  :up:

Andreas Lundin

Var bor man?

Här?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Adamius

Jag är tyvärr redan uppbokad för hela den helgen, så jag får stå över. :cry:
Vis tecum!

Rydfalk

Tusan, måste komma ihåg att söka ledigt...
/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Citat från: "Andreas Lundin"Var bor man?

Här?

Var inte det Café Norrköping?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Granlid

Citat från: "Andreas Lundin"Var bor man?

Här?

Jag bokade in mig idag på Mjellerumsgården och de har flera rum lediga än.

/Magnus[/url]
Friendly fire isn't.

Scipio

Citat från: "Granlid"Jag bokade in mig idag på Mjellerumsgården och de har flera rum lediga än.[/url]
Japp har också rum där. 1-6 juni.  :)

Scipio

Kan inte se att det finns något krigsspelsrum i arrangemangen på lincon?

Rydfalk

Citat från: "Scipio"Kan inte se att det finns något krigsspelsrum i arrangemangen på lincon?

Det är anmält och infon inskickad och allt det andra sedan i höstas... Ska kolla...

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

Slänger ut kroken med lite monsterspel på som man har sug på för tillfället och ser om det blir något napp.  :)

Overlord: D-Day and the Beachhead Battles

World War II: European Theater of Operations 2ed

Alamein

A Fearful Slaughter: The Battle of Shiloh  mit Line of Battle natürlich

Andreas Lundin

Jag är med på samtliga av Rogers förslag. Måste dock slänga in en brasklapp: regeringen kan slänga in sitt veto den här gången. Det tisslas och tasslas i parlamentet om en resa till den eviga staden...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East