Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire v.10 9 - 11 mars 2018

Startat av Rydfalk, 16 september 2017 kl. 11:15:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

ErikLj

Var hittar jag planeringsarket? Förvirrar mig i molnet

/Erik

ErikLj

Citat från: rensarn skrivet  7 februari 2018 kl. 18:45:33
Tjaba!

Drog igenom allt som skrivits i denna tråd och såg lite titlar som verkade intressanta;
Battle for Stalingrad, Panzer Command, The Italian Campaign - Sicily och Leipzig.
Tar med mig Julian (som vanligt) och The Fall of the Third Reich (Compass Game).
Ska vi boka något?

Delirium

Erik har du fått hjälp med arket? Annars pm:a mig med mailadress så vb:ar jag.
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

ErikLj

Citat från: Delirium skrivet  9 februari 2018 kl. 09:00:34
Erik har du fått hjälp med arket? Annars pm:a mig med mailadress så vb:ar jag.
Har fått hjälp. Arket fixat!

Tack för erbjduandet.

Andreas Lundin

Rydfalk, von Knorring och undertecknad finns uppskrivan på COIN på lördagen. Vi behöver ju en till. Any takers? Sedan återstår ju bara frågan om vilket COIN som vi ska sätta tänderna i. Jag är ju en varm anhängare av Cult of the New och nominerar Pendragon!

Sedan är Roger, jag och David S uppskrivna på Pericles på söndagen. Någon mer som kan tänka sig lite peloponnesisk 2-on-2 action? :)

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Björn von Knorring

Jag är gärna på ett Pendragon men i princip spelar jag vilket COIN som helst även om jag (vid sidan av Pendragon) favoriserar Fire in the Lake och Falling sky.

Björn von Knorring

Citat från: Andreas Lundin skrivet  9 februari 2018 kl. 14:30:25
Sedan är Roger, jag och David S uppskrivna på Pericles på söndagen. Någon mer som kan tänka sig lite peloponnesisk 2-on-2 action? :)

Jag har också signat upp mig på Pericles så det bör vara spikat.

David Sunnergren

Rydfalk, von Knorring och undertecknad finns uppskrivan på COIN på lördagen. Vi behöver ju en till. Any takers? Sedan återstår ju bara frågan om vilket COIN som vi ska sätta tänderna i. Jag är ju en varm anhängare av Cult of the New och nominerar Pendragon!

Lite sugen på COIN är jag såklart. Tänkte dock avvakta lite och se om det dyker upp något lördagslir jag verkligen inte kan motstå. Det finns ju så mycket som ska liras.

Villpower

Citat från: David Sunnergren skrivet  9 februari 2018 kl. 17:08:16

Lite sugen på COIN är jag såklart. Tänkte dock avvakta lite och se om det dyker upp något lördagslir jag verkligen inte kan motstå. Det finns ju så mycket som ska liras.

Är gärna på COIN på lördagen om David inte tar platsen :)
Skriver upp mig på Quartermaster på fredagen också.
Delad ångest är dubbel glädje!

David Sunnergren

Citat från: Villpower skrivet  9 februari 2018 kl. 18:52:36
Citat från: David Sunnergren skrivet  9 februari 2018 kl. 17:08:16

Är gärna på COIN på lördagen om David inte tar platsen :)
Skriver upp mig på Quartermaster på fredagen också.

Kör hårt. Det är såklart först i kvar som gäller på bokningarna.

David Sunnergren

Jag har ett långt hål från fredag 20:30 Till lördag 19:00

Är det någon som har förslag på vad jag borde spela?

ErikLj

Citat från: David Sunnergren skrivet 10 februari 2018 kl. 09:54:05

Se mitt inlägg 63,  23 jan.

Erik

David Sunnergren

Citat från: ErikLj skrivet 10 februari 2018 kl. 10:15:33
Citat från: David Sunnergren skrivet 10 februari 2018 kl. 09:54:05

Se mitt inlägg 63,  23 jan.

Erik

Något av de fyra nedersta låter som riktigt bra förslag att spela på lördagen.

Jag är nog mer sugen på Napoleon eller ww1 än ww2 men kan vara lättövertalad.

Även Empire of the sun vore kul att testa.

rensarn

Det är svårt att välja mellan titlarna
men om vi är tre på Leipzig så kan det
fungera bra. Hitta en fjärde spelare?
Rensarn

Delirium

Hej! N at Leipzig är mitt lilla projekt och vi är just nu fem man som vill spela åtminstone till lördag kväll och någon mer med halvt intresse. Vi kan ta en till som vill spela dedikerat och läsa på i förväg.
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed