Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore XIX: 7-9 februari

Startat av Delirium, 11 oktober 2024 kl. 14:52:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Akklokk

Jag har snöat in lite på GMTs Levy & Campaign, så jag kör gärna en medeltida holmgång om nån törs!

Delirium

Jag samlar gärna sex man runt ett parti Here I Stand med särskilt nybörjarfokus om de som vill prova på fortfarande är intresserade.

Annars kör jag också gärna Civilization eller övrigt. Rätt öppen för mer eller mindre skamliga förslag.

/Björn
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Erik Norén

Jag är gärna med och kör Here I Stand.

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

chumchu

Here I Stand för mig också tack. Har någon ett exemplar eller ska jag ta med mig från Malmö?

Akklokk

Kan tänka mig alla ovan nämnda förslag!

chumchu

Jag kommer från Malmö kl. 19.30 ish på fredagen och kör gärna något kortare då. Pax Pamir?

I så fall föreslår jag ett parti Here I Stand på lördagen med start vid kanske 10.00 med mål att vara klara i tid till Gyllene Prag (Jag hänger gärna med dit). 1532-scenariot kanske? D Har du ett exemplar?

Kör gärna något kortare på lördag kväll/söndag förmiddag också.

Delirium

Ja, jag har HIS och tar med. Bra idé med start lördag fm!
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

plforest

Akklokk

Sajnar upp mig på HIS lördag. Kan gärna spela ngt mindre fredag kväll, ngn som kan tänka sig Imperial struggle t ex?

tinG

Hepp,
Angående middagen på G. Prag. Det går inte längre att boka bord mellan kl. 17 o 20. Jag har snackat med dem och vi sa att om vi skickar upp en löpare ngr timmar innan vi önskar dinera så gör de vad de kan för att husera oss.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

aegneus

Har vi en mer exakt öppningstid ännu? Jag planerar för att dyka upp tidigt  :)

Kent

Kommer vid ca 16 och spelar gärna HIS

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Delirium

Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)