Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

LinCon 2026 • Onsdag 13 maj - söndag 17 maj

Startat av Rydfalk, 10 mars 2026 kl. 11:27:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

thermopylai

Jag är också intresserad av att hinna spela IE fredag eller lördag!
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Chairman Meow

Citat från: Scipio skrivet 12 maj 2026 kl. 07:35:56
Citat från: Chairman Meow skrivet 11 maj 2026 kl. 23:46:45Hej! Jag är Karl Johan som nämns ovan som inte hade ett konto men nu har jag det :) Jag vill spela IE på LinCon som sagt och undrar hur det ser ut med bokade partier? Finns det nån plats i något nu spikat parti? Jag kommer ta med mitt ex av spelet, men behöver absolut inte spela med just det, det är mest om det skulle behövas. Har lirat en gång och kört en del solo (inte med bottar utan spelat alla faktioner för att lära mig, så tror jag kan reglerna rätt bra).
Jag planerar att organisera ett parti IE på fredag och kanske även på lördag. Det är ett gäng som sagt att dom vill vara med så det kommer att bli av. Dock så är vi fler än 6 intresserade men med 2 spel att tillgå så ska inte det vara något problem heller.
Jag skapar en anmälningslista med 12 platser i krigsspelsrummet när jag kommer dit på torsdag förmiddag så kan alla som är sugna på IE skriva upp sig på den.

Gött! Då kommer jag dit på torsdag förmiddag och ser hur det ligger till. Hoppas på att få till ett parti till då på fredag eller lördag. Kommer bara vilja spela om det går att få ihop 6 pers.

Det kan ju för övrigt vara läge att organisera en teach vid nåt separat tillfälle, kanske under torsdagen, om det är folk som signat upp som inte kan reglerna. Så slipper man lägga tid på det på samma dag som man spelar. Men det bästa är förstås om folk läser reglerna innan, för deras egen skull också.