Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Snowfox

The Cossacks Are Coming 2ed

Startat av Snowfox, 23 oktober 2008 kl. 15:21:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

#15
Citat från: "tinG"Kan du sammanfatta vad du tycker är så hemskt med TitE? Jag tycker det är bra... har visserligen bara spelat några rundor solo.

Jag har spelat fyra rundor av stora kampanjen.

Huvudsakligen:

* På tok för krångligt och långsamt stridssystem. Det får The Killing Ground att kännas som ett snabbspelat Eurogame.
* En massa små bökigheter i varje fas som sinkar spelet så att det blir olidligt långsamt.
* Dåliga supplyregler

Men många verkar ju gilla spelet.
En mycket bitter liten man.

Holmgren

#16
Citat från: "Elias Nordling"För att förtydliga: Spelet heter The Cossacks Are Coming, inte Here Comes the Cossacks. Kan någon byta namn?
Fixulerat.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!