Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Träningsläger i Lund inför FF

Startat av Andreas Lundin, 20 juli 2007 kl. 13:44:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jag tänkte att, eftersom jag har semester en vecka till (och jag har gett upp hoppet om vädret), jag torde bjuda in till träningsläger i min källare. Så, från och med tisdag förmiddag är jag ledig för lite 'seriöst' krigsspel i min källare. Helst OCS, Killing Ground, EFx, eller nåt annat seriöst spel på operationell nivå. Vad sägs?

PM:a mig, eller posta här.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag tänkte att, eftersom jag har semester en vecka till (och jag har gett upp hoppet om vädret), jag torde bjuda in till träningsläger i min källare. Så, från och med tisdag förmiddag är jag ledig för lite 'seriöst' krigsspel i min källare. Helst OCS, Killing Ground, EFx, eller nåt annat seriöst spel på operationell nivå. Vad sägs?

PM:a mig, eller posta här.

Är du fortfarande intresserad av träningslägret i Lund?
Det vore kul att samlas innan resan till Linköping.

Vilka andra i Skåne är intresserade att ses före FF?

sfclinken

:up:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Ja, det vore kul, men nu börjar kalendern fyllas på igen... Skall kolla upp när jag är ledig. Hur är det för er med helgerna framöver?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

sfclinken

Vågar påstå att dom är fulltecknade. Dock kan jag alltid planera in ett heldags/eftermiddags/kvälls besök mitt under arbetsveckan
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BernadotteOnline

Citat från: "sfclinken"Vågar påstå att dom är fulltecknade. Dock kan jag alltid planera in ett heldags/eftermiddags/kvälls besök mitt under arbetsveckan

Lysande!
Det är viktigt att ha ordning på sina prioriteringar...... :up:

Jag har semester vecka 33 + 34. Kan nästan när som.
Kan även helgen före FF.

Andreas Lundin

Nån kväll/sen eftermiddag denna vecka kanske? Vad spelar vi i sådana fall?

Jag föreslår fredag 24 aug., men tisdag, onsdag & torsdag skulle passa fint också.

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Nån kväll/sen eftermiddag denna vecka kanske? Vad spelar vi i sådana fall?

Jag föreslår fredag 24 aug., men tisdag, onsdag & torsdag skulle passa fint också.

Tisdag em/kväll om det går.  /Johan

Andreas Lundin

Ok. Jag kan inte komma loss förrän klockan 17. Men det är väl ok. Skall vi säga imorgon (tisdag) kväll?

sfclinken

Jag kan säkert på eftermiddagen och sedan fram mot kvällen. Kan vara i Lund vid 1500 tiden.

Vad var hur spelar vi?
GMY Peter

Andreas Lundin

Ja, säg det. Vi kan ju säkert hålla till hemma hos mig i källaren, men jag kommer nog inte loss förrän 16.30-17.

:roll:

Hur gör vi då? :?

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Ja, säg det. Vi kan ju säkert hålla till hemma hos mig i källaren, men jag kommer nog inte loss förrän 16.30-17.

:roll:

Hur gör vi då? :?

Då är jag i Lund då, blir förvisso inte många timmar men bättre än inget.
GMY Peter

Andreas Lundin

Japp vi säger så. Combat Commander?

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Japp vi säger så. Combat Commander?

Hej!

Jag kan vara hos Lundin vid 17 och lära mig CC - Vore intressant! Finnes plats?

Johan

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Japp vi säger så. Combat Commander?

Ja det blir fint. CC passar ju bra tidsmässigt.
GMY Peter