Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Gallipoli Live - Sista Anmälan

Startat av A F, 30 augusti 2007 kl. 00:59:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Mina herrar. Ska sätta mig ner och göra hand-outs och kartor till Gallipoli-lajvet, men tänkte avstå om det inte finns mer intresse än vad vi har nu. Just nu så är vi två anmälda och jag behöver tre eller fyra till för att det ska bli något skoj. Tänkte starta runt lunch på lördage occh hålla på ryckvis under hela eftermiddagen.

Du kan ledigt spela något annat på halvfart medan du deltar i detta.

tinG

Citat från: "Anders Fager"Mina herrar. Ska sätta mig ner och göra hand-outs och kartor till Gallipoli-lajvet, men tänkte avstå om det inte finns mer intresse än vad vi har nu. Just nu så är vi två anmälda och jag behöver tre eller fyra till för att det ska bli något skoj. Tänkte starta runt lunch på lördage occh hålla på ryckvis under hela eftermiddagen.

Du kan ledigt spela något annat på halvfart medan du deltar i detta.

Ok, då borde väl jag kanske hinna med mellan mina tyska motstötar i Hube's eller vad tror du Anders?

Jag hoppar på!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"Ok, då borde väl jag kanske hinna med mellan mina tyska motstötar i Hube's eller vad tror du Anders?

Vill minnas att ett spelardrag i Hubes tar 90min. Jodå.

Vvornth

Då kan jag med gott samvete anmäla mitt intresse också, det finns turkar som skola späkas! Kan dock inte för mitt liv minnas lösenordet jag angav på FFs hemsida för att göra en formell anmälan där.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Gott folk. Stryker Gallipoli i brist på anmälda. Tre-fyra pers blir för lite folk för att det ska vara meningsfullt. Men jag är glad för det. Nån som vill ha hästspö i nått mindre OCS-spel?

Andreas Lundin

OK. Det var synd. Jag hade sett fram emot detta, men vi får snackas vid vid Greiderbaren om dylika lajv (jag har aldrig upplevt dessa, utom kanske under rent militära former ute i självaste terränglådan).

OCS kommer spelas. Jag och Peter drar väl igång vårt alldeles eget lilla DAK2-parti.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

A F

Citat från: "Andreas Lundin"jag har aldrig upplevt dessa, utom kanske under rent militära former ute i självaste terränglådan.

Tanken var att skaapa nått liknade. Vi försöker igen nästa år. Behöver ni hjälp i DAK?

Andreas Lundin

Skall höra med Peter först, men en öken(-OCS-)räv kan väl inte vara fel?Vad säger Peter?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.