Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tobias

Buttar på GothCon XXIX

Startat av tobias, 12 mars 2005 kl. 16:19:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

Tjo!

Jag och Holmgren tänkte dra upp Krigsspel.se-buttar (knappar) som är personliga, med användarnamn och ens riktiga namn på. Dessa kommer att vara av lite större modell än de reklambuttar vi delade på Borås Spelkonvent i höstas.
På denna butt kan man även få med sin avatar. Hela tanken är att man på ett enkelt sätt ska kunna hitta de personer som man tidigare bara har pratat med via forumet. Vi kommer inte att ta betalt för detta för buttarna, utan vill man ha en så får man!

Sedan tänkte jag att vi kunde bestämma en tid och plats för konventet där jag kan överlämna buttarna till er.

Låter detta ok? Vi körde en liknande sak på ett annat forum jag är med på och det var mycket uppskattat.

Ska fila lite på en design och lägga upp här inom kort, men ni kan givetvis anmäla ert intresse redan nu, svara bara i den här tråden enligt följande exempel:
Jag vill ha en butt!
Namn: Tobias Eliasson
Bild: Använd min avatar.

Vill ni ha en annan bild än er avatar av någon anledning, så maila den till mailto:tobias@krigsspel.se">tobias@krigsspel.se bara så fixar vi det.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Scipio

#1
Kul idé!

Jag vill ha en butt!
Namn: Roger Sjögren
Bild: Använd min avatar.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Delirium

#2
Det är en jättebra idé!

Namn: Björn Engqvist
Bild: jag skickar en till dig, den jag brukar ha är för stor och jag orkar inte formatera om till det här forumet
1914

thermopylai

#3
Visst!

Namn: Jocke Persson
Bild: Använd min avatar
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Tommy Röhs

#4
Jag vill också ha en butt!


Namn: Tommy Röhs
Bild: Använd min avatar.