Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Empires in arms köpes

Startat av Akklokk, 30 september 2007 kl. 18:59:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Akklokk

Någon som kan tänka sig att avyttra sagda spel? Jag bor i Umeå men kan naturligtvis tänka mig att betala frakt om så krävs. Iom att jag på egen hand konsturerat en spelplan (blev faktiskt riktigt bra och ffa något mer färglatt) så är jag mest intresserad av att markörerna är i gott skick.

[/b]

Akklokk

#1
Uppdatering

Har nu fixat markörerna också. Om någon är intresserad av att konstruera ett alldeles eget EiA, så kan vederbörande höra av sig så fixas en länk till filerna.

(Om detta möjligen skulle bryta mot någon copyright så ber jag om ursäkt. Misstänker dock att det är ok med tanke på att spelet är OOP och att stora delar redan finns att tanka ner.)

Vvornth

#2
Då EiA är det bästa spel som finns så är jag mycket intresserad av att ta del av dessa filer!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Doomfarer

#3
Har du gjort markörer till 1792 scenariot också?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Arnvidh

#4
Jag är också intresserad av filerna. Var finns andra delar av spelet att ladda ner?

Akklokk

#5
Grejor finns att hitta här:

http://eia.xnetz.com/
http://members.fortunecity.com/lobodeoro080888/eia/

Återkommer med hänvisning till filerna (dessvärre inget 1792) dock, har inte dem tillgängliga för tillfället...

Akklokk

#6
ok här är det:

http://fnatte.umdc.umu.se/temp/EIA_2007-10-25.zip

kolla på "image"

(dessvärre förändras dock färgerna något då man skriver ut, så det ska kanske justeras något)