Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Startat av Andreas Lundin, 4 oktober 2007 kl. 14:12:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Sjysst ny avatar Storbjörnspappa!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Sjysst ny avatar Storbjörnspappa!

Damn straight! All hail the arbetarklass!  8)
En mycket bitter liten man.

A F

Sten. Din avatar är kass. Testa denna.  

Sten Ekedahl

Citat från: "Anders Fager"Sten. Din avatar är kass. Testa denna.  

Det nyllet? ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!! :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
Wargames - Laborationer i historia

A F

Citat från: "Sten Ekedahl"Det nyllet? ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!! :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

När jag kommer tillbaka från landet på Söndag så kommer alla här ha GG-avatarer. Eller hur?  :up:

Andreas Lundin

Citeraalla här ha GG-avatarer

Nej, jag har alldeles för stor respekt för den tänkaren för det. :)

Som kontrast torde man kanske ha en riktig ragnaröksdemagog, typ Fredrik Segerfeldt, eller någon annan Timbro-liknande "tänkare".
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

matpe

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Sten Ekedahl"Det nyllet? ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!! :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

När jag kommer tillbaka från landet på Söndag så kommer alla här ha GG-avatarer. Eller hur?  :up:

Självklart!

Scipio

Äntligen så fann jag ett användbart syfte för bildblockerings-funktionen i min webbläsare!!   :up:

Trodde dock aldrig att krigsspel.se skulle vare det som gav mig behovet dock...
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Fredrik Segerfeldt, eller någon annan Timbro-liknande "tänkare".

Skriver han poesi & ser ut som en elchockat  troll så kan det vara ok.

EvilSpook

Pubertalt....  :lol:

//EvilSpook

Andreas Lundin

Kan i och för sig inte se framför mig att en Timbro-snubbe skulle ha den mentala smidighet som krävs för att vara poet... Jag ger mig.

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Kan i och för sig inte se framför mig att en Timbro-snubbe skulle ha den mentala smidighet som krävs för att vara poet... Jag ger mig.

Då menar du att det är lättare att få in "Ordfront" och "mental smidighet" i samma sentens? Inser nu att ska man få in "ryslig klädsmak", "konstnärlig hybris", "demagog" OCH nått som är Grejders antites ideologiskt (Det svåraste, det finns ingen sån medeltidshöger i kvar i Sverige.) så blir det nog...

A F

(trummvivel)

A F

(trummvivel)

A F