Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Operational Combat Series (The Gamers/MMP)

Startat av tinG, 29 mars 2005 kl. 00:32:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "tinG"Baltic Gap har nått sitt mål: min brevlåda!  :up:

När ungefär drog de pengarna? Jag vet inte om de har glömt mig helt. De svarar liksom inte på mail...  :cry:
En mycket bitter liten man.

sfclinken

Citat från: "BigPapaBear"När ungefär drog de pengarna? Jag vet inte om de har glömt mig helt. De svarar liksom inte på mail...  :cry:

Du är inte ensam. :(
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Kreufeldt

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "tinG"Baltic Gap har nått sitt mål: min brevlåda!  :up:

När ungefär drog de pengarna? Jag vet inte om de har glömt mig helt. De svarar liksom inte på mail...  :cry:
Mitt kom till Arlanda i torsdags, fick paketavin i fredags (och först nu har paketet nått mitt utlämningsställe, go Posten...), så du borde inte bli nervös riktigt än.

EDIT: Någon på bgg konstaterade att de drog pengar från honom den 15/10 om det kan vara till hjälp

sfclinken

Mr. Lindahl,

Your copy shipped out on 10/12/2009.  You should have it soon.

MMP

Vicki Schuler

Det är skickat iallafall. Kanske var det snailmail?   :up:  :up:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

Citat från: "sfclinken"Mr. Lindahl,

Your copy shipped out on 10/12/2009.  You should have it soon.

MMP

Vicki Schuler

Det är skickat iallafall. Kanske var det snailmail?   :up:  :up:

Fick också svar idag. Problem med kortet...  :cry: Kunde de inte ha sagt det LITE tidigare???

Elias Nordling

Mitt spel kom idag. Utan tull. Jag trodde jag hade glömt att beställa det, så det var ju trevligt att upptäcka att jag istället glömt att jag beställt det.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

sfclinken

Citat från: "Elias Nordling"Mitt spel kom idag. Utan tull. Jag trodde jag hade glömt att beställa det, så det var ju trevligt att upptäcka att jag istället glömt att jag beställt det.

När man talar om trollen, mitt kom också idag. Dock med 154 kronor i tull... Men vad gör väl det  :P
GMY Peter

tinG

Baltic Gap ser ut att bli ge oss OCS-spelare en välbehövlig paus från Wehrmachts monsteroffensiver. Skönt att se tyskarna åka på stryk emellanåt!

:ultra:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Kreufeldt

Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Elias Nordling"Mitt spel kom idag. Utan tull. Jag trodde jag hade glömt att beställa det, så det var ju trevligt att upptäcka att jag istället glömt att jag beställt det.

När man talar om trollen, mitt kom också idag. Dock med 154 kronor i tull... Men vad gör väl det  :P
Lustigt, min tullavgift var 149 kronor. Man kan ju tycka att den borde vara densamma...

Elias Nordling

CiteraLustigt, min tullavgift var 149 kronor. Man kan ju tycka att den borde vara densamma...

Tullmongo tycka räkna svårt  :insecure:

(dollarkursen far rätt mycket upp och ner just nu, så skillnaden beror nog på att paketen tullades olika dagar)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Kreufeldt

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraLustigt, min tullavgift var 149 kronor. Man kan ju tycka att den borde vara densamma...

(dollarkursen far rätt mycket upp och ner just nu, så skillnaden beror nog på att paketen tullades olika dagar)
Ah, så det handlade om avancerad valutaspekulation från min sida, skönt att veta!

Snowfox

Citat från: "Kreufeldt"
Citat från: "Elias Nordling"

Ah, så det handlade om avancerad valutaspekulation från min sida, skönt att veta!

Det är spekulanter som du som var orsaken till finanskrisen.  :wink:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Andreas Lundin

Då var mitt exemplar av BG på plats. Ingen tullmongo.  8)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Engelbrekt

Fick också Baltic Gap häromdagen, tullen tog dock 154 spänn. Jag stör mig inte på själva kostnaden, men det godtyckliga i vem som åker på tull eller inte gör mig arg.

Spelet ser bra ut, någon som är sugen på ett parti i Skåneland?
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

BigPapaBear

Citat från: "Engelbrekt"Fick också Baltic Gap häromdagen, tullen tog dock 154 spänn. Jag stör mig inte på själva kostnaden, men det godtyckliga i vem som åker på tull eller inte gör mig arg.

Spelet ser bra ut, någon som är sugen på ett parti i Skåneland?

Malmötullen är väl extra nitisk verkar det som.