Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2008

Startat av Mattias Rönnblom, 12 februari 2008 kl. 00:22:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Mattias Rönnblom

Friendly Fire 2008 går av stapeln 29-31 augusti. Vi har inte bestämt så mycket mer än vilken helg det blir. Sannolikt är väl att det mesta blir ungefär som vanligt. :)

http://www.friendlyfire.se/2008

BigPapaBear

Ljuvligt! Anmäld.  :up:
En mycket bitter liten man.

Vvornth

Jag trodde jag anmälde mig men fick meddelandet: "Du är nu anmäld till Friendly Fire 2007."
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

bambaladam

Hurra  :up:

A F

Grejderbaren kommer.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Grejderbaren kommer.

:up: Strålande!

Andreas Lundin

Vad vore FF utan Grejderbar? :insecure:  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

FF
Har ni någon dåligt väder garanti? Jag är en sån där soldyrkare som bara måste skaffa mig malignt melanom så fort det bara går... Fast slutet av augusti. Kanske går att kombinera med en MC-tur dit och hem igen? Fast då ska det inte vara dåligt väder!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

sfclinken

Citat från: "Vvornth"Jag trodde jag anmälde mig men fick meddelandet: "Du är nu anmäld till Friendly Fire 2007."

Samma här..Men jag har iallafall anmält mig. Man måste ju redan nu börja planera vad man ska spela så man kan förbereda sig ordentligt...

:ultra:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "Strv102r"Har ni någon dåligt väder garanti?

Grejderbaren stänger aldrig. Du får en egen stol där du kan sitta och sjunga bakåtförarens lov. :ultra:

Andreas Lundin

Ja, vad skall man lira? Jag börjar funta på om man inte skulle spela något ultra-light...för att sedan koncentrera sig på Grejderbaren.... Det är ju trots allt sommar och sol och koskit i hagen!

Combat Commander-turnering?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Ja, vad skall man lira? Jag börjar funta på om man inte skulle spela något ultra-light...för att sedan koncentrera sig på Grejderbaren.... Det är ju trots allt sommar och sol och koskit i hagen!

Combat Commander-turnering?

Har jag tröttnat på OCS (knappast, men jag kanske känner att jag får spela tillräckligt på hemmaplan) funderar jag på att sparka liv i Musket & Pikes-serien igen... Tål att tänkas på.

Strv102r

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Strv102r"Har ni någon dåligt väder garanti?

Grejderbaren stänger aldrig. Du får en egen stol där du kan sitta och sjunga bakåtförarens lov. :ultra:

"backatörens lov"... Den var bra! Nu är jag i grunden en Centurionkille men ändå jag var plutonschef på landets sista Strv 103C pluton. Bjud på en öl och jag jan tråka ihjäl vem som helst om för/nackdelar med Centurion, "S" och leopardsystemen.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Johnson

Musket and Pike låter som en bra idé, spelar gärna. Tror att det finns fler som skulle vara intresserade.
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Mattias Rönnblom

Citat från: "Vvornth"Jag trodde jag anmälde mig men fick meddelandet: "Du är nu anmäld till Friendly Fire 2007."

Du är anmäld. Det där meddelandet var inte uppdaterat.