Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Tips till alla Generaler...

Startat av BigPapaBear, 28 februari 2008 kl. 00:22:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

...låt bli storskaliga motanfall med italienarna under Operation Compass - även om den brittiske farbrodern håller fram en påse med sötsaker kan du vara säker på att han har kissat på dem och ger dig en näve i röven strax därpå.

/ Björn - OCS-optimist!  :lol:

PS. Jag förintade brittens HQ, snodde en sjujeklarns massa supply och hade Mersa Matruh inom synhåll för mit kamelkavalleri i alla fall - det måste vara något slags rekord!  :up:  Att britten under tiden erövrade Sollum, Bardia och säkert halva Italien får ses som en bisak.  :?

Man ska ha roligt när man spelar spel!  8)
En mycket bitter liten man.

Vvornth

I mitt intro till OCS för en kompanjon på Föreningen YLVA så lyckades han som britt i Operation Compass förlora samtliga 5 AR Pansar samt ta en bra bit översläppande losses på sina 4 AR indier. Hans tärningssnitt låg runt 5.

Otroligt nog ställde han trots allt upp på att spela Korea med mig sedan.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

Citat från: "BigPapaBear"PS. Jag förintade brittens HQ, snodde en sjujeklarns massa supply och hade Mersa Matruh inom synhåll för mit kamelkavalleri i alla fall - det måste vara något slags rekord!  :up:  Att britten under tiden erövrade Sollum, Bardia och säkert halva Italien får ses som en bisak.  :?

Man ska ha roligt när man spelar spel!  8)

Undrar hur roligt general Grazini hade det...?
 :lol:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte