Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Replay av MIHs Turning The Tables

Startat av Strv102r, 10 augusti 2008 kl. 16:48:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

Tysken drar ur 3 Pz och skickar även denna mot KHARKOV. Ett tredje anfall mot KHARKOV slår ut min gardesskyttediv.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Strv102r

Ett nytt anfall mot Kharkov ger min kära gardeskår 75% förluster... Det börjar kännas som att leken snart är över. 28 armén överger de tappra kämparna och börjar återtåget mot DONETS.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Strv102r

Nästa anfall kan bara sluta på ett sätt. Game over! hade jag haft -4 Vp hade jag vunnit och tysken hade vunnit på -18. Efter förlusten av KHARKOV hade jag -24.

Tysken erkänner att han spelade helt fel under första halvan av spelet och att han inte förlorade då var mer tur än skicklighet.

Jag säger inte emot.

Jag tycker att TTT är ett riktigt bra spel.  :up:

Fredrik H

Tackar för ytterligare en bra AAR. Tycker absolut att du förtjänade ett bättre öde. Ungefär hur mycket tid tog det här partiet i anspråk? Jag äger inget spel i serien och har svårt att bilda mig en uppfattning.

Strv102r

Vi spelade kanske 4-5 sessioner om 1-2h i varje. Klart överkomligt jämfört med Aachen och Op Spark!