Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Iron Tide - inköpssugen efter Rogers demo?

Startat av BernadotteOnline, 8 maj 2008 kl. 21:11:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BernadotteOnline

Hej alla,

Jag varit lite het på Iron Tide sedan Roger lovordat spelet för bra krom och ändå enkel spelmotor.

Om vi är några styck i Sverige som garanterar att köpa kommer Bunker Hill att ta in ett gäng. Vi får då köpa dem för 55 USD stycket. Om vi når fyra -fem spel tar han in en inkøpsorder med specialpris till oss och lite lager till sig sjælv.

Lägg till detta porto till din bostad. BHG tar aldrig mer än verkligt porto.

Spelet finns hos Pacific Rim, som tar 75 USD för det.

Hör av dig om du är intesserar.

Roger kan lägga ut texten för spelet.

http://www.krigsspel.se/forum/viewtopic.php?t=1438

Andreas Lundin

Vafan! Jag som sitter och klipper och klipper och klipper på mitt Wacht am Rhein II! ...Och så kommer du med ett erbjudande på ett Ardenner-spel till!!!!

:P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Ojoj 300 spänn plus frakt för Iron Tide, då är det kriminelt att inte hoppa på och skaffa ett eget exemplar!
Det är definitivt värt fullpris så med rabatt så...
Lite synd att den här pärlan verkar ha hamnat i skymmundan pga. det kommer från en av dom mer okända tillverkarna.

Funderar på om jag inte vill ha ett reservexemplar medan det fortfarande går att köpa.
Kommer du upp till FF08 ifall man vill slippa frakt?
"Randomization is too important to be left to chance"

sfclinken

Jag är klart intresserad.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

Men räcker det inte med GMTs Ardennes '44, Roger? Jag tycker det är mysigt även om jag bara solitärpillat lite...
En mycket bitter liten man.

Scipio

Citat från: "BigPapaBear"Men räcker det inte med GMTs Ardennes '44, Roger? Jag tycker det är mysigt även om jag bara solitärpillat lite...
Nej absolut inte, A44 är väl ok men ska man bara ha ett av dom så föredrar jag IT var gang.

tinG

Citat från: "BigPapaBear"Men räcker det inte med GMTs Ardennes '44, Roger? Jag tycker det är mysigt även om jag bara solitärpillat lite...
Det torde väl vid det här laget vara uppenbart för alla... att för Roger 'räcker' ingenting!!
 :P  :wink:  :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: "tinG"
Det torde väl vid det här laget vara uppenbart för alla... att för Roger 'räcker' ingenting!!
 :P  :wink:  :up:
Eller hur, frågan var felaktig från början...  :P

Men även om jag tyckte A44 var ok när det kom så kan jag inte se att jag skulle spela det när jag nu kan välja att få spela IT istället.

ulve

jag är nog lite sugen. skall kolla med min revisor bara

BernadotteOnline

Citat från: "Scipio"Ojoj 300 spänn plus frakt för Iron Tide, då är det kriminelt att inte hoppa på och skaffa ett eget exemplar!
Det är definitivt värt fullpris så med rabatt så...
Lite synd att den här pärlan verkar ha hamnat i skymmundan pga. det kommer från en av dom mer okända tillverkarna.

Funderar på om jag inte vill ha ett reservexemplar medan det fortfarande går att köpa.
Kommer du upp till FF08 ifall man vill slippa frakt?

Trevligt Roger. Jag kommer nog att ta in 2 ex själv till detta priset.
(Planerar att åka till FF08.)

Anledningen till rabatten är att BGH ville själva ta in spelet, men PRP kräver inköp för minimum 500 USD. Tyvärr har nog många inte fatta att detta är ett bra spel från ett litet förlag, så efterfrågan är liten.
Om vi i Sverige tar fem, tar BHG in resten för att nå inköpsgränsen.

Min tanke var inte att skeppa fem ex i ett paket. Kan bli strul med tullen och värderingen.  Vi kan fixa leveransen när vi vet vem som är intresserad.

Scipio

Citat från: "BernadotteOnline"Planerar att åka till FF08.
Gött!  :up:

Ok, jag är på hursomhelst. Den minskade risken på tull-lottot kompenseras säkert av lite högre frakt så totalt sett så går det nog på ett ut.

Samordnas det här genom dig eller vad har ni bestämt?

Scipio

BGG har en bra sida om IT också. Värd ett besök:
http://www.boardgamegeek.com/game/6495

Inte många spel snittar sin ranking på 8.47...

C-J

Jag intresserad av att köpa ett ex

/C-J

silversixx

Gah, nu blev även jag sugen...
Men jag som lovat mig själv att bara köpa figurer til sjuårskriget den här månaden...

BernadotteOnline

Ledsen! Har varit sjuk i nästan 2 veckor.

Om jag räknade rätt blev det: 8 spel

Scipio 1
Bernadotte 2
Scfinken 1
Ulve 1
BigPapaBear 1?
C-J   1
Silversixx  1?

Bekräfta!