Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Min nya hobby

Startat av Elias Nordling, 12 juni 2008 kl. 19:40:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Love Alexander letade i tisdags kväll efter eject-knappen men råkade i mörkret i stället komma åt snabbspolningsknappen, och föddes en och en halv timme efter att vi kommit in på BB. Är grymt spänd på vilken som kommer att bli den första brickan som blir uppäten!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Doomfarer

Grattis!

Ganska tidskrävande hobby du skaffat dig kan jag meddela. ;)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

marjo

Rekommenderad speltid 19-20 år?

Grattis

Strv102r

Inga uppätna brickor, men se tråden om Alamein... Min fru är nästan värre än barnen. Ett glas Whiskey över Ring of fire (MIH) för en trivilatet.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

tinG

Stort grattis till Farsan!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling"Är grymt spänd på vilken som kommer att bli den första brickan som blir uppäten!

Jag gissar på en turkmensk fallskärmsjägare från Case Blue. Grattis, Elias.
En mycket bitter liten man.

Snowfox

Grattis till din nya fritidssysselsättning.  :up:

Vilken firma har du anlitat för långtidsförvaring av din spelsamling?  :D  Eller räknar du med att faktiskt ha tid med detta oxå...?
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

bambaladam

:up:

BigPapaBear

Citat från: "Snowfox"Grattis till din nya fritidssysselsättning.  :up:

Vilken firma har du anlitat för långtidsförvaring av din spelsamling?  :D  Eller räknar du med att faktiskt ha tid med detta oxå...?

Som jag förstod det kommer vår spellokal att få husera en del av den.  :up:
En mycket bitter liten man.

BernadotteOnline

Instämmer i Grattis-kören, som snart blir överröstad av barnaskrik...

Rydfalk

Ja, ytterligare en faller in i ledet! Grats!

/Mikael

Ps. Med tanke på att 2/3 av arrangörerna också har färska småttingar så får vi väl arrangera nåt ASLSK Extra Light eller nåt.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Holmgren

Stort Grattis!  :up:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Scipio

Grattis!
Och även ett tack för er insats för uppsättandet av en ny generation krigsspelare.
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Tack allihop! Det är som att vara nykär. Mer specifikt nykär i en riktig psykbrud som aldrig är mer än två sekunder från dödsångest :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Snowfox"Grattis till din nya fritidssysselsättning.  :up:

Som jag förstod det kommer vår spellokal att få husera en del av den.  :up:

Låter som en win win situation.  :D
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.