Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Björne

Säljes- Maneuvre från GMT

Startat av Björne, 26 juli 2008 kl. 17:15:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Björne

Säljes närapånytt ex av Maneuvre från GMT Games. Pjäserna punchade och klippta. Franska kortleken öppnad. Annars oanvänt. 200 kr plus frakt om du inte bor i Stockholmsområdet.

Kontakta mig via mail: mailto:bjornprivat@gmail.com">bjornprivat@gmail.com
Björne
<br />Segeltorp, Stockholm
<br />Spelar: Siege of Syracuse

Elias Nordling

#1
Var det först när du öppnade franska leken som du insåg att spelet inte var för dig? ;-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Björne

#2
Hej Elias,

Njaeee....Baran min gamla vana trogen att dra på mig spel som jag efter ett tags tittande och bläddrande konstaterar att jag inte har utrymme för för att sedan sälja det och köpa det igen....

//Björne
Björne
<br />Segeltorp, Stockholm
<br />Spelar: Siege of Syracuse

sfclinken

#3
Har du sålt detta? Annars köper jag det gärna. Kan möjligen hämtas i Sthlm annars får vi ta det via posten.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Doomfarer

#4
Jag har redan köpt det. :)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

sfclinken

#5
Citat från: "Doomfarer"Jag har redan köpt det. :)

You evil thing!! :twisted:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "