Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljes Wilderness War och Battlelore SÅLT!

Startat av Grendel, 20 juli 2008 kl. 17:38:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Grendel

GMT:s Wilderness War är som bekant out of print. Säljer ändå mitt knappt spelade ex med Deluxe-karta för 300 kr eller om någon bjuder högre. Finns i Stockholm om köparen vill hämta spelet.

Har också ett ospelat Battlelore (med Hill giant och Earth elemental) som jag säljer för 250 eller högstbjudande.
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Doomfarer

#1
Pax för BattleLore.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Jon Karlsson

#2
Jag tingar WW.
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

Grendel

#3
Doomfarer jag har fått ett erbjudande på bradspel.net som är bättre men om det inte funkar är du näst i kön.

Jon, du är först i kön på WW om ingen bjuder över.
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Grendel

#4
Battlelore är nu bortbytt mot ett annat spel. Beklagar, Doomfarer.

Ingen annan som är sugen på Wilderness War? Ska Jon få det till utropspris? FÖRSTA...
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Jon Karlsson

#5
Så, hur länge väntar vi?
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

Grendel

#6
Några dar till. Jag vill se om någon som kommit tillbaka från semestern är intresserad.
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Grendel

#7
Inga som vill bjuda över 300 spänn? Ni missar något bra. ANDRA...
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Grendel

#8
TREDJE! Sålt till Jon för 300 spänn. Jon, vill du att jag postar spelet eller ska du hämta det här i Stockholm? Tror det kostar 77 i porto, men jag slipper gärna skicka paket...
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise

Jon Karlsson

#9
Om du inte har vägarna förbi Linköping så är post enda sättet, är jag rädd.
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

Grendel

#10
OK. Du har fått ett personligt meddelande om betalning.
Delapsus resurgam - when I fall I shall rise