Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Erepublik - Onlinespel i webbläsaren

Startat av Silica, 15 mars 2009 kl. 20:49:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Silica

OBS! Jag är inte en av upphovsrättsmännen bakom spelet och jag tjänar heller inget IRL på att bjuda in nya spelare. OBS!

Erepublik är ett intressant webbaserat onlinespel där världens nationer tävlar mot varandra i ekonomisk, social och militär makt.

Spelet har efter en lyckad betaversion nått version 1 och har tiotusentals spelare från hela världen. Man kan starta egna företag eller ta anställning hos någon annans, gå med i olika politiska partier och rösta fram landets president.
Krig är en stor del av spelet och nya satsningar på krigsmodulen är på väg. Sverige är just nu utanför krigen men det lär dra igång igen snart.

Kolla in spelet på http://www.erepublik.com

Det är förövrigt gratis och för att kunna spela krävs en inbjudan utav någon i spelet och det är därför jag är här. Migrationsverket i Sverige driver kampanjer för att locka nya spelare. Är du intresserad kan du skicka ett PM här på forumet eller ett mail till mailto:midas184@gmail.com">midas184@gmail.com

Engelbrekt

Citat från: "Silica"Det är förövrigt gratis och för att kunna spela krävs en inbjudan utav någon i spelet och det är därför jag är här. Migrationsverket i Sverige driver kampanjer för att locka nya spelare. Är du intresserad kan du skicka ett PM här på forumet eller ett mail till

Det var ju bara att fylla i sina uppgifter på deras sida, inte behövdes en inbjudan vad jag kan se.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Silica

Haha! Det har du ju rätt i faktiskt. Tänkte jag inte ens på då jag blev inbjuden av en kompis för några veckor sedan och har inte sett första sidan av spelet ens. :D

Ja hur som helst är ni välkomna att skapa konton där. Vill ni hjälpa mig i spelet så kan ni låta mig bjuda in er. Man får olika "achievements" i spelet och en utav de är att bjuda in folk.

Har ni frågor så ställ de här också!

BigPapaBear

Är det någon ny sån där Second Life-grej?
En mycket bitter liten man.

Elias Nordling

Second Life där man blir avklippt håret, får lära sig marschera i takt och inte ifrågasätta order?  :P
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Tommy Röhs

Citat från: "Elias Nordling"Second Life där man blir avklippt håret, får lära sig marschera i takt och inte ifrågasätta order?  :P

Näää, du menar nog Third Life    8)

Silica

Citat från: "BigPapaBear"Är det någon ny sån där Second Life-grej?
Nej verkligen inte. Vill du att jag bjuder in dig så kan du ta dig en titt. :)

BigPapaBear

Citat från: "Silica"Nej verkligen inte. Vill du att jag bjuder in dig så kan du ta dig en titt. :)

Nej, men tack för erbjudandet.
En mycket bitter liten man.

A F

Citat från: "Elias Nordling"Second Life där man blir avklippt håret, får lära sig marschera i takt och inte ifrågasätta order?  :P

Och har sex? På internet? Låter jätteskumt.