Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

The Supreme Commander (GMT)

Startat av BigPapaBear, 29 juni 2009 kl. 12:42:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

http://www.gmtgames.com/p-278-the-supre ... ander.aspx

Det här däremot kan bli intressant!  :up:
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Låter kul det med.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

Jag har varit underväldigad av de två spel jag hittills spelat av Danny Holte, så jag håller avvaktande ögonen på detta.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik H

:D  Intressant ord det där; underväldigad. Törs man fråga vilka spel det var som designern misslyckats med?
Annars är ju ETO-upplägget väldigt lockande. Hoppas det det blir något att ha.

Elias Nordling

June 44 har jag recenserat på annan plats här. Det andra var D-Day från Critical Hit, som jag inte heller tände på.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Citat från: "Fredrik Hornegård"Annars är ju ETO-upplägget väldigt lockande. Hoppas det det blir något att ha.

ETO är kvalitetsporr.

Vvornth

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Fredrik Hornegård"Annars är ju ETO-upplägget väldigt lockande. Hoppas det det blir något att ha.

ETO är kvalitetsporr.

Har du läst hela regelboken?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

Citat från: "Vvornth"Har du läst hela regelboken?

:?

Regler? Näe. Jag syftade på ETO som i själva den geopolitiska termen. Jag gillar spel som inkluderar hela Europa och Nordafrika.

Vvornth

Aha, då är jag med.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

jonjac

Tyvärr har GMT dragit tillbaka spelet från tidigare plan på grund av utvecklaren (developer) hoppade av. :(

We are also temporarily pulling The Supreme Commander from the schedule. We have two issues here: One is a nagging balance issue on the East Front. This is certainly fixable, as we deal with balance issues in development all the time. But our second issue is that our developer, Paul Marjoram, who has done a marvelous job helping Dan get this game tested and into shape, is having to step aside from development duties, due to real life job issues and other time committments. We completely understand and SOOOO appreciate all Paul has done to make this game better, but we have to have a developer to help us do final testing, help Dan fix and test the balance problem, then help us with proofing in production. So we're not willing to announce a date on this one until we have a new developer. If anyone is interested in helping with this, please contact Andy Lewis at <email>. Thanks!