Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Byte: Montys Gamble, Hammer of the Scots,Wallenstein, Goa mm

Startat av butch, 6 juli 2005 kl. 20:49:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 11 Gäster tittar på detta ämne.

butch

Ett Montys Gamble i fint skick, punchade brickor i påsar, ospelat. Nyaste reglerna utskrivna i färg.

Ett Hammer of the Scots, mycket bra skick. Har haft korten i plastfickor.

Wallenstein, Goa, Amun-Re är även dom i toppenskick. Inte för att jag tror så många här är intresserad :D

Detta bytes mot allt av intresse, förslag kan finnas på:
http://www.boardgamegeek.com/viewcollec ... letter=ALL
och
http://www.boardgamegeek.com/viewwishli ... me=butcher
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

Scipio

Citat från: "butch"Wallenstein, Goa, Amun-Re är även dom i toppenskick. Inte för att jag tror så många här är intresserad :D
Jorå, ett Wallenstein har jag länge varit sugen på att skaffa...   :D
Det ska tydligen vara rätt bra har jag hört.

Amun-Re har jag och det är ju ett kul litet pyrmidspel.   :)
"Randomization is too important to be left to chance"

tobias

Wallenstein är faktiskt ett mycket bra spel. En dålig ekonomisk månad för mig, annars hade jag kanske plockat alla dina tyska spel. :D
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

butch

Citat från: "tobias"Wallenstein är faktiskt ett mycket bra spel. En dålig ekonomisk månad för mig, annars hade jag kanske plockat alla dina tyska spel. :D

Låter bra :) Jag har ändå semester just nu så jag passar på att vara i fjällen utan alla mina brädspel. På återseende.

Btw, du har ingenting att byta dom mot? :)
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"

butch

Nu är jag tillbaka iaf. Vid intresse för något av spelen så PMa mig.

butch

Lade till Hammer of the Scots.