Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

FIENDLIER FIRE

Startat av A F, 30 augusti 2009 kl. 16:07:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Tack Micke & boysen för ett toppevenemang.

Vvornth

Instämmer i kören av tackningar. Arrangemanget har likt tidigare året varit ypperligt! Det finns inget mysigare konvent än FF.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "Vvornth"Instämmer i kören av tackningar. Arrangemanget har likt tidigare året varit ypperligt! Det finns inget mysigare konvent än FF.

Och inget man kan få lika ont i huvudet på.  :?

Rydfalk

Vi bugar och tackar. Sänd en speciell tanke till Johan Ståhlberg som inte var med på konventet men som ställde upp och hjälpte mig med chilin.

Jäkligt kul att träffa er, ser redan fram mot nästa tillfälle.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Topparr! Supernajs konvent! vi ses i vimlet!  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

tinG

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Vvornth"Instämmer i kören av tackningar. Arrangemanget har likt tidigare året varit ypperligt! Det finns inget mysigare konvent än FF.

Och inget man kan få lika ont i huvudet på.  :?

Min enda kontakt med ASL-horden var när jag kl.22.05 på lördagen fick tag på en Ipren 400 mg från en av dom. Hittade dom i facket alldeles brevid "Temporary Immobilized-blipparna". Underbart!

Tips till nästa år: Konventsapoteket! Monopolet har ju försvunnit så det är bara att ansöka.  :D

Tack för i år!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Andreas Lundin

Ville bara meddela att FF-sajten krånglar för mig...  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Tack för ett supertrevligt FF!

Lista över slumpvisa noterbara events från toppen av skallen:

- Mitt tema för helgen var tydligen att spela spel men inte avsluta ett enda parti.
- Rydfalks och Ståhlbergs chili!    :up:
- Frånvaron av Greiderbaren i år. Dock ingen frånvaro av buzz.
- HttR2 är intressant med allt vad det innebär av ett DG-spel. Ska spelas mer ivf!
- Nattsudd hos Fagerska med säkerligen en hel del nu bortglömda djupa insikter.
- Tina med de små griskultingarna i säcken.
- Långt är långt, förutom när det är relativt kort.
"Randomization is too important to be left to chance"

Delirium

Tack för arrangemanget! Superb chili! Lite många larm på lördagkvällen bara...
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Pierre

Kan bara hålla med i hyllningarna väldigt trevlig stämning. Mitt första men inte sista FF. Vore en idé att titta upp ifall man kan få fönsterlarmen avkopplade då det blev rätt så varmt inne hos asl spelarna..

A F

Citat från: "Scipio"- Tina med de små griskultingarna i säcken.
Hon hade gett mig en porslinstomte, visade det sig i dag.

Snowfox

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Scipio"- Tina med de små griskultingarna i säcken.
Hon hade gett mig en porslinstomte, visade det sig i dag.

Det här passar verkligen din bildavatar.  :D
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Rydfalk

Citat från: "tinG"Tips till nästa år: Konventsapoteket! Monopolet har ju försvunnit så det är bara att ansöka.  :D

Klart vi hade huvudvärkstabletter i kiosken! Det var bara att säga till ju! Vi kunde dock inte hjälpa Fager när han stolpade in på lördagskvällen ropande efter knark.

/Mikael

pelle

Citat från: "Rydfalk"
Citat från: "tinG"Tips till nästa år: Konventsapoteket! Monopolet har ju försvunnit så det är bara att ansöka.  :D

Klart vi hade huvudvärkstabletter i kiosken! Det var bara att säga till ju! Vi kunde dock inte hjälpa Fager när han stolpade in på lördagskvällen ropande efter knark.

/Mikael

Öhum. Han frågade faktiskt i kiosken och fick där svaret att det inte fanns några tabletter där. Den kan vara lite opålitlig ibland den där kioskpersonalen. Tur att det ordnade sig ändå.

Rydfalk

Citat från: "pelle"Öhum. Han frågade faktiskt i kiosken och fick där svaret att det inte fanns några tabletter där. Den kan vara lite opålitlig ibland den där kioskpersonalen. Tur att det ordnade sig ändå.

Ähum...harkel... Ligger nåt i det. Hade dem i min rygga, borde ha lagt dem i växelkassan.

/Mikael