Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Whistling Death

Startat av silversixx, 6 september 2009 kl. 00:21:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

silversixx

Nån som äger ett exemplar och vill sälja av?
Alternativt byta bort?
110 uppdrag (plus 40 nya lite överallt på internet) ger ju en viss omspelbarhet :)

Elias Nordling

#1
Citera110 uppdrag (plus 40 nya lite överallt på internet) ger ju en viss omspelbarhet

Har du läst reglerna? Problemet är att ta sig till första uppdraget...  :cry:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

#2
Citat från: "Elias Nordling"
Citera110 uppdrag (plus 40 nya lite överallt på internet) ger ju en viss omspelbarhet

Har du läst reglerna? Problemet är att ta sig till första uppdraget...  :cry:
Inte då!

Jag har alla tre spelen i Fighting Wings serien. Fasinerande att det faktiskt funkar. Men detta är inte något för 'the faint hearted'.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

#3
Citat från: "Elias Nordling"
Citera110 uppdrag (plus 40 nya lite överallt på internet) ger ju en viss omspelbarhet

Har du läst reglerna? Problemet är att ta sig till första uppdraget...  :cry:
Äsch då, nu ska du inte vara sån ;)
Jag litar på min före-detta spelpartner Jonas.
Ingen som har spelet? Eller ska jag hoppas på att nån random kille på consim vill bli av med det?

SebastianKalucza

#4
Jag har faktiskt ett opunchat liggandes. Lyckades till och med att flyga omkring lite i VASSAL utan att krascha, men har insett att jag aldrig kommer ha den dedikationen som behövs för detta spel, verkar dock mycket välgjort.
Det är alltid roligare att byta, vad har du att erbjuda? Har du ett BGG konto med vad du kan tänkas byta eller så?

silversixx

#5
Jag kom på att jag inte hade nåt att byta :D
Så köpa kan jag göra istället :)
Förresten Sebastian, bor du i Göteborg nu?

SebastianKalucza

#6
Nästan, Rävlanda :)
Vad är det värt måntro då? Skulle just kolla på BGG vad folk säljer det för, men naturligtvis är sidan nere just nu.

silversixx

#7
Rävlanda?!
Det är ju faktiskt i skogen/tjottahejti/ingemansland. Men du får ta dig ner på nåt sätt och lira här :)
Kolla du priset och bestäm vad du vill ha.

SebastianKalucza

#8
Mjo det är ju det, men man får ta vad man hittar, och sen är det faktiskt trevligare här än i någon betongförort tycker jag, enda som då kanske fattas är krigsspelsmotståndare :)
Har dock börjat spela lite i Borås nu (jobbar där också).

SebastianKalucza

#9
Alltid svårt det där med priser, men 450?
Så kan jag gå och köpa en Arkham Horror Expansion direkt sen :P

Delirium

#10
Härmar Fanni med att du gärna får komma till Göteborg för nåt sjyst lir.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

SebastianKalucza

#11
Citat från: "Delirium"Härmar Fanni med att du gärna får komma till Göteborg för nåt sjyst lir.

Nu är detta kanske fel tråd att prata om det, men har ni några speciella dagar och liknande eller är det bara att ta nån dag och komma?

silversixx

#12
Citat från: "SebastianKalucza"Alltid svårt det där med priser, men 450?
Så kan jag gå och köpa en Arkham Horror Expansion direkt sen :P
450:- låter prima!
Sen att du går och slänger pengarna i sjön har inte jag med att göra ;)
CiteraNu är detta kanske fel tråd att prata om det, men har ni några speciella dagar och liknande eller är det bara att ta nån dag och komma?
Äsch då, tråden har fyllt sitt syfte, jag fick t om fråga dig det jag hade tänkt att fråga i 2 månader (men glömt av).
Vi kan säkert, via pm eller öppet på forumet, anslå om spel. Det mesta av spelandet brukar ske i föreningen Ylvas lokaler eller hemma hos nån. Det går alltid att ordna utrymme, det är tiden som är svår att skaffa.

SebastianKalucza

#13
Ska man försöka få till en tid då man kan träffas och byta då kanske.
Jag skulle kunna ta mig in till Göteborg antingen på onsdag eller torsdag, jobbar bara på förmiddagen båda dagarna så jag är rätt flexivel när det gäller tid.
Passar någon av dagarna för dig?

silversixx

#14
Onsdag passar bra, men då får det blir runt fem (har jag för mig, jag måste dubbelkolla hemma).
Jag har en röd ros i jackfickan och går under namnet Patron.