Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 11 Gäster tittar på detta ämne.

aegneus

EU:Price of Power här med...

Delirium

Citat från: Scipio skrivet  9 februari 2023 kl. 14:32:10Oj dyra leksaker det där!   :D
Har du spelat igenom Gloomhaven redan!?   :o

Nej, bara provat lite av det och Jaws of the Lion. Gillade det jag läste om Frosthaven (större och lite strategi också) och kände att jag tjänat pengar på att backa EUPOP tidigt som jag kunde lägga på FH istället. ;)
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

Citat från: Delirium skrivet  9 februari 2023 kl. 16:25:06Nej, bara provat lite av det och Jaws of the Lion. Gillade det jag läste om Frosthaven (större och lite strategi också) och kände att jag tjänat pengar på att backa EUPOP tidigt som jag kunde lägga på FH istället. ;)

:lol:
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Kickstartern Beyond Waterloo från against the Odds, med expansionen Before Waterloo. Lite koolt med ett strategiskt 1815-spel där Waterloo-kampanjen sätts i sitt sammanhang.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

David Sunnergren

Citat från: Elias Nordling skrivet 10 mars 2023 kl. 14:56:55Kickstartern Beyond Waterloo från against the Odds, med expansionen Before Waterloo. Lite koolt med ett strategiskt 1815-spel där Waterloo-kampanjen sätts i sitt sammanhang.

Åh så lockande. Går det att få tag i i Europa?

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Delirium

War of the Ring the card game lär dyka upp idag. Ingen aning om det är bra men kände för något tolkienskt i något mindre format.

aegneus

Sådär 10 år efter jag satte det på inköpslistan dök det upp ett Sword of Rome 🙂

tinG

Snubblade till och beställde hem 2 ed av La Bataille de Ligny.

:o 
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

jerry

"Drop Zone ste Mere Eglise" senaste kampanjmodulen i ASL-systemet.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Delirium

Som del av den ständigt pågående diskussionen om p500:

Jag fick hem Clash of Sovereigns från GMT idag. Direktleverans hem till dörren med UPS, EU-friendly p500 via Udo Grebe i Tyskland. Total kostnad inkl frakt 834 kr och 31 öre.

Alphaspel har samma spel som "kommande" med pris satt till 775 med frakt 49 kr, alltså i princip hugget som stucket mellan alternativen där jag betalar 10 kronor för att få spelet tidigare. :)

thermopylai

Won by the Sword, GMT, köpt beg av Detox

Ben Hulls kampanjspel om 30YW
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Strv102r

Citat från: thermopylai skrivet 16 maj 2023 kl. 11:07:42Won by the Sword, GMT, köpt beg av Detox

Ben Hulls kampanjspel om 30YW

Löjligt undervärderat spel! Gillade det skarpt!
Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.