Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 11 Gäster tittar på detta ämne.

Elias Nordling

World at War nummer 21, med spelet rhineland 1936, en what if om andra världskriget hade brutit ut under Rhenkrisen 1936, när inget av länderna hade hunnit rusta upp.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling"en what if om andra världskriget hade brutit ut under Rhenkrisen 1936, när inget av länderna hade hunnit rusta upp.

Ilsken stenkastning och indignerad lappskrivning?
En mycket bitter liten man.

Elias Nordling

Det vill säga, ingen skillnad?

Micke G

Roads to Leningrad och No Middle Ground ifrån Elias. Som någon nämde tidigare så behandlar Elias sina spel med stor omsorg, allt i toppskick och perfekt klippta brickor.

RtL är ett riktigt snyggt spel och efter första rundan avklarad så verkar det mycket bra dessutom.

Snowfox

Mighty Fortress (nya versionen) och GDW:s 8th Army; Operation Crusader genom Noble Knight.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

Nya utgåvan av Twilight Struggle ramlade in utan att passera Mordors hantlangare.

Southpaw

Twilight Struggle och Dominant Species från GMT:s höstrea. Givetvis hade en flåshurtig tullare visat framfötterna på vägen. Så fort kan ett kap förvandlas till ett högst alldagligt inköp... :(

Elias Nordling

CiteraGivetvis hade en flåshurtig tullare visat framfötterna på vägen.

Jag ser framför mig Thore Skogman i någon pilsnerfilm.

Maglica

Where Eagles Dare (MMP) inkommet. 373 kr tullmongo.  :(
Robert Maglica

totte30

The Spanish Civil War 1936-1939 efter Elias recension

samt lite expansioner:

Railways of the World - Rails of Europe
Railways of the World - Railways of the Western USA

Thomas
Spelar:  Clash of Giants II

Vvornth

Citat från: "BigPapaBear"Nya utgåvan av Twilight Struggle ramlade in utan att passera Mordors hantlangare.

Ny-ny utgåva eller bara den som fixar att Chilé inte heter Chili?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Elias Nordling

Decision Games tio år gamla Cherkassy Pocket, som jag fick för bara frakten när jag förnyade min prenumeration på S&T. Jag gillar Korsun, men en röst som sade att det inte blir någon ficka om inte tysken går med på det, ett märkligt vanligt förekommande problem för Korsun-spel, fick mig att avstå när det begav sig. Dean dess har jag dock hört positiva omdömen från folk jag litar på. Only one way to find out.

Elias Nordling

Knappt hade jag skrivit det förrän senaste numret av Strategy & Tactics damp ner i brevlådan! Spelet denna gång är Lepanto. Ser bra ut med rejäla tabeller över båtarnas skjutfält.

Snowfox

>Where Eagles Dare (MMP) inkommet. 373 kr tullmongo.

Nice! Spelet alltså, inte din ofrivilliga skattebörda.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

Citat från: "Vvornth"Ny-ny utgåva eller bara den som fixar att Chilé inte heter Chili?

Superny. Färsk från pressarna.