Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 12 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "totte30"Railways of the World - Rails of Europe

Bästa kartan.
En mycket bitter liten man.

Strv102r

Battles with the Gringos, Halls of Montezuma, Savannah, Monmouth från GMT pga rabatter för stöd till P500 under året. Staten tog sin del...
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Delirium

Rebels and Redcoats volym 1. Ska titta lite närmare på "that insignificant rebellion".
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Snowfox

Delirium, jag rekommenderar att du införskaffar ett ex av S&T 270 med The American Revolution: Decision in North America", som är ett bra alternativ till "Washington's War" om du vill ha ett mer traditionellt spel utan kort och liknande i ditt utforskande av "that insignificant rebellion".
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

C3i nummer 25.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Maglica

No Retreat (GMT).
Robert Maglica

Elias Nordling

Senaste numret av Battles.

Klas Malmström

ASL Action Pack #8 (med tullmongo sovande på sitt pass).
Klas Malmström
Linköping

Micke G

FAB: Sicily (GMT) och Shenandoah: Jackson´s Valley Campaign (CG). Den senare med tull :evil:

Andreas Lundin

Nu har MMP skickat ett mejl där de säger att de "processar" mitt "Where Eagles Dare". Tullen och Posten lär väl bli glada!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Goose

Bloody Ridge införskaffat och provspelat...bättre än förväntat!

Delirium

Jag har köpt ett blippkit till World in Flames via Frankrike så utan tull.

I avdelningen spontanköp införskaffade jag Warriors and Traders på Göteborgs numera utomordentligt välorganiserade och inbjudande spelavdelning. Spelet vete 17 om det är så bra, men snyggt som tusan är det. Ser det som ett konventsspel:  http://www.warriorsandtraders.com/en/

B_J_S

Citat från: "Delirium"Göteborgs numera utomordentligt välorganiserade och inbjudande spelavdelning
Vilken affär är det du pratar om?
Har jag missat något här...
//Jonas

Elias Nordling

Du kanske hade missat att Göteborg är något slags Hive Mentality, där alla ingår i ett gemensamt kollektiv med olika avdelningar?

Delirium

Hoppsan! SF-bokhandelns nya avdelning menade jag!