Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 33 Gäster tittar på detta ämne.

Vidar

Age of Napoleon är väl det egentliga krigsspelet av de 4 spel som Paul (Doomfahrer) vänligen skickat till mig.

Snowfox

En oväntad låda damp ned från Compass. Nytrycket av Yalu.

Lådan undkom tullsnokarnas giriga ögon. De måste ha missat att det stod Game på tulldeklarationen.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

Yalu här också, tillsammans med Spartacvs. Jag fick tull.

Yalu är ett nytryck där man inkluderat två regelversioner, en som är originalversionen orörd, och en omdesign av konstruktören. Brickorna har ny grafik på framsidan och retrografik på baksidan. Två spelplaner, en för varje version. Kan inte bestämma mig för om detta är generöst eller bara konstigt.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jonjac

Citat från: "Elias Nordling"Yalu här också, tillsammans med Spartacvs.

Ser fram emot en spelgenomgång av båda dessa.  :up:

jonash

Inte ett inköp men har fått advanced third reich (AH) av en jobbarkompis.

jonash

Shoppat lite OCS:

Case Blue
Burma

silversixx

Wacht Am Rhein II (Och, för att repetera: Spelet är inplastat!)
Conquest of Paradise

Trevligt att det tog precis ett år att få WaRII från att jag sa att jag var ute efter ett exemplar! Sen att det exemplaret är inplastat gör saken bättre.

Sa jag att det var inplastat?

Delirium

Va, var det inplastat?  :o

Nåja, grattis Fanni, hoppas du får spelat det också, kul att vi fick användning för ditt Overlord/TKG.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

silversixx

Citat från: "Delirium"Va, var det inplastat?  :o

Nåja, grattis Fanni, hoppas du får spelat det också, kul att vi fick användning för ditt Overlord/TKG.
Användning och användning ;)

Elias Nordling

Inte shopping egentligen, men Battles #3 anlände i dag, med spelet A Week in Hell, solitärt på slaget om Hue.

jonjac

Citat från: "Elias Nordling"Inte shopping egentligen, men Battles #3 anlände i dag, med spelet A Week in Hell, solitärt på slaget om Hue.

Orättvist! Jag fick inte min idag...

Elias Nordling

CiteraOrättvist! Jag fick inte min idag...

Du kanske inte hade skrivit något i den?  8)

jonjac

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraOrättvist! Jag fick inte min idag...

Du kanske inte hade skrivit något i den?  8)
Ah, då förstår jag. :)  Får surt vänta som "alla andra".

Elias Nordling

Jag grävde litet djupare i påsen och såg att jag fått spelet Storm Over Kunlun Pass också. Jag hade inte väntat mig att få det då det är en bonus till prenumeranter och jag tekniskt sett inte är prenumerant.

Strv102r

Sa Batalla: The battle of Sanluri 1409 damp ner idag. Använder gelgarågibbarsystemet. Replay/recension inom kort!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.