Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 13 Gäster tittar på detta ämne.

P-O Jönsson

Hoplite från GMT samt Wise Bayonets och Walcheren från ACIES.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Thomas Bergman

Reluctant Enemies kom förra veckan (med tull).

Elias Nordling

Unconditional surrender, med tull.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

sfclinken

Reluctant enemiesx2. Med tull X2

;D
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Southpaw

Reluctant Enemies har landat här med. Gick vinnande ur tull-lotteriet den här gången.  8)

Jon

MMP betalade till och med tillbaka 36kr i portokostnad.

Strv102r

Hoplite. Med tull.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klocktornet

Lyckades lägga mina fingrar på Anders Es, "egneus" Arctic Storm. (Tackar återigen för försäljningen - och du ser att det krävdes ny forumprogramvara för att jag skulle kunna gå med.  ;) )

aegneus

Citat från: Klocktornet skrivet  1 maj 2014 kl. 20:33:59
Lyckades lägga mina fingrar på Anders Es, "egneus" Arctic Storm. (Tackar återigen för försäljningen - och du ser att det krävdes ny forumprogramvara för att jag skulle kunna gå med.  ;) )

Välkommen ombord!  :D

Scipio

Reluctant Enemies trillade in via Tull-filtret.
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

La Patrie en Danger 1814 och Napoleon against Europe för att jag är en svag, svag person.
"Randomization is too important to be left to chance"

Delirium

:lol:

Alltid en viss känsla att vara den som har två eller flera poster i rad i den här tråden utan att någon annan hunnit skaffa något emellan.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Elias Nordling

Senaste Strategy & Tactics, med solitärspelet Goeben som faktiskt verkar riktigt ballt!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Frocken

Inspirerad av nytt forumsmedlemskap och Herr Stridsvagns mycket eminenta AAR införskaffades GD'42(TCS) från Worldofboardgames (sista i deras lager tror jag bestämt). Detta trots att jag kommit överrens med mig själv att inte skaffa fler spel innan jag iaf öppnat de jag har.....