Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r





Med 450 års rabatten!
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Kanger

Nevsky

Verkar riktigt kul

Beamridge

Nevsky är ett riktigt bra spel. Väldigt annorlunda från mycket annat. Almoravid (nästa spel i serien) väntas komma ut i början av nästa år och trean (Inferno) är också på P500. Peppen!
Det är aldrig för sent att ge upp.

Micke G

Citat från: Beamridge skrivet  1 december 2021 kl. 14:28:47
Nevsky är ett riktigt bra spel. Väldigt annorlunda från mycket annat. Almoravid (nästa spel i serien) väntas komma ut i början av nästa år och trean (Inferno) är också på P500. Peppen!
Glöm inte Plantagenet som nyligen lades upp på P500!

Beamridge

Citat från: Micke G skrivet  2 december 2021 kl. 10:31:02
Citat från: Beamridge skrivet  1 december 2021 kl. 14:28:47
Nevsky är ett riktigt bra spel. Väldigt annorlunda från mycket annat. Almoravid (nästa spel i serien) väntas komma ut i början av nästa år och trean (Inferno) är också på P500. Peppen!
Glöm inte Plantagenet som nyligen lades upp på P500!

All in!
Det är aldrig för sent att ge upp.

Strv102r

Hoppla! Senast inköpa spel lär bli det sista på länge. Där rök spelbudgeten för ett decennium!
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H

Citat från: Strv102r skrivet 11 januari 2022 kl. 16:45:23
Hoppla! Senast inköpa spel lär bli det sista på länge. Där rök spelbudgeten för ett decennium!
Elräkning? All in på ASL?

Strv102r

Ja, inte f-n är det ASL i alla fall!

Jag älskade Squad leader, men när de sket i att fortsätta efter GI, anvil of victory, och ville att man skulle börja om, så sket jag i det.

Nej, inte ASL.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Jon

Min gissning: All in på TSWW (Diffraction eller TKC eller vad de kallar sig numer)?

Strv102r

Faktiskt aldrig hört talas om TSWW eller TKC, så jag googlade. Verkar intressant. Men nej, inte det.

Elräkningen...  :shock: :cry: :evil:
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

EvilSpook

#2005
Citat från: Strv102r skrivet 11 januari 2022 kl. 16:45:23
Hoppla! Senast inköpa spel lär bli det sista på länge. Där rök spelbudgeten för ett decennium!

Vi får lajva Twilight 2000 så länge. Försöka överleva utan vare sig el eller bensin. Regeringen har kastat in handduken, vi har ingenstans att fly och det skjuts överallt!
You are on your own now! Good luck!

:(
//EvilSpook 

Edit: Stavning.

Delirium

Och inga kontanter heller.
1914

Peojon

Citat från: Strv102r skrivet 12 januari 2022 kl. 15:01:55
Faktiskt aldrig hört talas om TSWW eller TKC, så jag googlade. Verkar intressant. Men nej, inte det.

Elräkningen...  :shock: :cry: :evil:

Fick väl en rimlig elräkning, men idag drar GMT för Pacific War, B:AGC, Into the Woods och 2x Salerno. Svettigt det med.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Delirium

1914

tinG

Citat från: Delirium skrivet 13 januari 2022 kl. 09:25:32
Pacific War!  :mrgreen:

Cirkeln är sluten. PW var det första krigsspelet jag köpte  :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte