Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Whistling Death

Startat av silversixx, 6 september 2009 kl. 00:21:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

P-O Jönsson

#15
Ingen som vill bli av med ett "Over the Reich"?
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Mode

#16
Citat från: "Peojon"Ingen som vill bli av med ett "Over the Reich"?
Sällan!
Däremot är jag eventuellt sugen på att skaffa ett tredje Air Superiority + Air Strike.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

P-O Jönsson

#17
CiteraDäremot är jag eventuellt sugen på att skaffa ett tredje Air Superiority + Air Strike

Tror att det finns att köpa direkt av designern, har för mig att jag läst någonstans att han har halva garaget fyllt med dem.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards