Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel.se loggan i favvolistan?

Startat av Strv102r, 20 oktober 2009 kl. 19:45:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Holmgren

Jag sparkar på Tobias igen....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

tobias

Jag känner mig sparkad! Har funderat lite på enklare uppdateringar på förstasidan av krigsspel.se också, så jag gör nog allt samtidigt. Försöker hinna i veckan.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Strv102r

En försynt förfrågan..?
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Holmgren

Jag har sparkat igen....

Yokiboy

Citat från: "mib"http://www.bjurshagen.se/ks1.ico

/M
Jag röstar ettan.

Det är för övrigt svinenkelt att använda en favicon, lägg den bara i webbsidans rotmapp och döp den till "favicon.ico" och sen behöver följande rad läggas till i HEAD-delen av HTML dokumentet:

pelle

Enkelt om man vill göra det enkelt för sig, ja...

http://www.p01.org/releases/DEFENDER_of_the_favicon/

Strv102r

:x
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Holmgren

Ja, jo, jag sparkar på Tobias, igen, och får säkert till svar att det kommer att fixas inom kort. Igen.

Elias Nordling

Grönt K siktat!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tobias

Om det inte funkar för någon, säg till och då gärna vilken browser du använder.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Strv102r

Ha ha! Den som spottar på en sten...

Elias Nordling

...faller ofta själv däri?
...får ofta glashus i huvet?
...blir egen lyckas ost?
...får ett K i webbläsaren?

Ärligt talat, jag har ingen aning om vad som förväntas hända om man spottar på en sten?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Spottar man tillräckligt länge på en sten blir det ett hål. Eller i detta fall så fram man ett K i favvolistan!

Tackar så mycket herrar administratörer!

:up:

silversixx

Jag trodde först jag var på försäkringskassans hemsida...
;)
Bra jobbat!

Sten Ekedahl

IE 8; inget K i sikte.  :down:
Wargames - Laborationer i historia