Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Pubkväll II FHS

Startat av Strv102r, 20 januari 2010 kl. 15:04:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

En ny träff på FHS pub har efterlysts. Tidigaste som passar mig är torsdagen 4 februari. Finns intresse?
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Sten Ekedahl

Ja!
Wargames - Laborationer i historia

Tordan

Jag är också intresserad. Har planerat en spelkväll på jobbet dagen innan men fick den nådiga kicken, förlåt nicken, av frugan till två bortakvällar  :up:

Är fortfarande rookie, kan sitta och observera om det passar men får jag bara nån hint om vad det blir för spel så kan jag försöka luska fram regler och förbereda lite?
/Tord Hoppe

Tordan

Vill bara kolla av om det blir av den 4/2?
/Tord Hoppe

Strv102r

Kan det mycket väl bli. Två st intresserade om jag förstått det rätt?
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Sten Ekedahl

Jodå, jag räknar med att dyka upp. Dock inte förän kring 20-snåret.
Förväntar mig också att Thomas Lampinen dyker upp; vi har en affär att avsluta.  :wink:
Wargames - Laborationer i historia

Tordan

Jag jobbar i Kista och kan i princip komma in till stan när det passar efter kl. 1700. Du får styra Ola, men jag vill bara hinta om att jag inte är en nattuggla. Småbarn o.s.v. Jag kan inte posta här från jobbet, läsa funkar (C-meddelande lol) så du kan ta mitt mobilnummer för att synka insläpp och eventuellt annat. 070-4264715
/Tord Hoppe

Strv102r

Jag kommer inte att bli sen ikväll heller. Men jag ska se till att alla kommer in. PM med mitt mobilnr kommer till de som anmält intresse.

totte30

Hej!

Jag dyker nog upp vid 18 snåret

Thomas
Spelar:  Clash of Giants II