Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 3-5/9 2010

Startat av Mattias Rönnblom, 28 januari 2010 kl. 22:15:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Mattias Rönnblom

Hej. Nu är det klart att det blir en Friendly Fire även 2010, och vi kör helgen 3-5 september. :)

Vi åkerkommer med information om lokal och annat.

Andreas Lundin

I'm on like hell!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Jag är där!
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

:up:  :up:  :up:
En mycket bitter liten man.

Elias Nordling

:mrgreen:  :|  :mrgreen:  :|  :mrgreen:  :|

(vet iunte riktigt vad jag menade med det, tänkte bara att jag skulle göra en bigpapabear, plus att jag gillar de "hemliga" smileysarna)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling":mrgreen:  :|  :mrgreen:  :|  :mrgreen:  :|

(vet iunte riktigt vad jag menade med det, tänkte bara att jag skulle göra en bigpapabear, plus att jag gillar de "hemliga" smileysarna)

Det viktiga är att man är glad.  :)
En mycket bitter liten man.

EvilSpook

Citat från: "Elias Nordling"plus att jag gillar de "hemliga" smileysarna)
Argh! Finns det hemliga smilies? Hur ser de ut? Var kommer de ifrån? Vad har de för agenda?

Finns det en smiley med foliehatt? :?  

//EvilSpook

Andreas Lundin

Paja inte den här tråden nu... :x
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Linköping är hygglo så jag är där om det finns möjlighet kroppsligt och mentalt.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

Utkörd asiatisk mat, chili som kan döda, ädla drycker och roliga med-galningar under en sensommarhelg är inte något man säger nej till lättvindigt. Det är nästan så spelandet kommer i andra, tredje hand numera.

Elias Nordling

Jag siktar på att vara där också.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

silversixx

Citat från: "Andreas Lundin"Utkörd asiatisk mat, chili som kan döda, ädla drycker och roliga med-galningar under en sensommarhelg är inte något man säger nej till lättvindigt. Det är nästan så spelandet kommer i andra, tredje hand numera.
Fast alla vet att du kommer ha en födelsedag/flytt precis den helgen ;)

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Utkörd asiatisk mat, chili som kan döda, ädla drycker och roliga med-galningar under en sensommarhelg är inte något man säger nej till lättvindigt. Det är nästan så spelandet kommer i andra, tredje hand numera.

:cry:   :lol:  :P  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:

Protoman

Jag hoppas att jag kan vi får se.
Mats Lenngren
Skövde
"Tenderheart care bear doesn't care"

pelle

Det börjar bli dags att fylla hemsidan med roliga arrangemang man kan anmäla sig till. Skicka gärna ett mail till mig och/eller Mattias om ni har några förslag!

http://www.friendlyfire.se/2010/

Självklart är det lika tillåtet som tidigare år att spela helt oorganiserade spel också.

:mrgreen: