Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Åker idag till "konvent"

Startat av Delirium, 5 augusti 2005 kl. 10:05:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Jaha mina barn, ikväll åker jag till figurspelsturneringen som blev över efter att Sydcon kraschade, för att pröva lyckan i Warhammer 40k.

Wish me luck.
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

Citat från: "Delirium"Jaha mina barn, ikväll åker jag till figurspelsturneringen...

OCh det vågar du erkänna här? :lol:  Kommer också att vara i Örebro. Kom gärna förbi. Vi ses. :ultra:

Delirium

Lägg märke till att det är i Offtopic. ;)

Min turnering är i Lund, så jag betvivlar att vi ses i Örebro. :)

Lycka till!

Ölme

En ny variant på kära Örebroare?

Delirium

Ett minikonvent alltså som bara innehöll Warhammer Fantasy och 40k. Det gick löjligt bra för mig och jag slutade på topp 10 av 45 deltagare. Jag höll krigsspelarfanan högt och visade att vi mästerstrateger klarar av alla situationer vi ställs inför. Eller nåt. Kul var det i alla fall och jag kommer att ställa upp i fler turneringar.  :)

tinG

Citat från: "Delirium"Ett minikonvent alltså som bara innehöll Warhammer Fantasy och 40k. Det gick löjligt bra för mig och jag slutade på topp 10 av 45 deltagare. Jag höll krigsspelarfanan högt och visade att vi mästerstrateger klarar av alla situationer vi ställs inför. Eller nåt. Kul var det i alla fall och jag kommer att ställa upp i fler turneringar.  :)

Hade du med något KRIGSSPEL?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Nej.  :oops: